2012. március 20., kedd

***** TUDOMÁNY KORONÁMAT FONOM ÍRTAM: 2012.03.02. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye























Bármerre járok,                                                                            
vezérelj te engem akkor is 
amikor alszom is.
Őrizz engem, 
mikor beszélgetsz is velem.
Látom *Kívánod Szépségemet
a te szívedben,
s áldásoddal gazdagítsz meg engem .
A forgószél rám fújja füstödet,
mely könnyet csal szemembe.
Istentelen sem gonosz nem vagyok,
én igaz vagyok !
 Ajkam az tudja,
hogy mi a kedves én nekem,
mert tökéletesség vezérel engem.
  Kiragadt engem a halálból:
Kivirágzom, mint fának ágai,
s nem csak tavasszal,
minden évszakban.
Újabbnál - újabb ruhákat kapok én,
s felöltözöm én,
 mert már nem félek én:
  *Kezem Uralkodik,
s az útbaigazítást megadom .
Hiába dorgálsz, fenyegetsz,
nem hallom én azt meg !
Nem halogatok romlott reménységet,
  hogy beteggé tegye szívemet .
Érti az én szívem, 
az én keserűségem,
s örömöm, 
az én szívemnek az idegenkezű,
részese nem lehet!
   * Tudomány Koronámat fonom,
s ezt be is bizonyítom!
A szám beszéde,
 tudásomnak igazi ereje ,
melyre *Értelmes Írásom a Felelet.
   Vidám orcámban *Élet van,
mint növényben,
melyre tavasz eső fellege záport ad.
  Kívánatos a jó *Hírnevem ,
melyet bemocskolni nem hagyok !
  Az eszes látja a bajt,
 s elrejti az magát.
De tövis és tőr lesz utadban,
  ha *Engem Bántani Akarsz!
Ha csak *Bántani Akarsz Engemet,
akkor távozz tőlem,
s ne zaklass engemet!
  Az én haragom vesszeje,
 nem törik meg,
a csúfoló, a hőbörgő,
hagyjon engem el!
  Szívem tisztaságát szeretem én,
s szívem barátja a király:
     S te pedig verembe ess,
ha engem megvetsz!
Haragossal barátságot tartani,
ki folyton fenyíteni akar?
Szárnyam mint saskeselyű,
mely az ég felé elrepül:
   Árvának mezőjébe ne kapj,
inkább verj meg vesszővel,
s még visszahozhatsz az életbe !
Kinek,
 ok nélkül való sebet küldesz a lelkére,
mely vörös színt játszik testemen,
mint tiszta pohárba csillogó vörös bor,
mely megcsíp mint mérges kígyó,
a te elmédnek gonoszsága végett.
Ki tenger közepébe fekszik.
  amikor ütnek engemet!
... Az nekem nagyon fáj !
  De ha vered lelkemet,
az ugyan úgy fáj !
Hogyan ébrednék fel?
... ha pusztítást gondol a szíved ?
Ha megtalállak téged,
kit szerethetnélek,
igazán a te ajkad, 
az én ajkamhoz érne.
Mint felhő és szél,
melyekben van eső.
   Mint a havas hideg,
mely hópelyheket ereszt.
Mégis Levetem Ruhámat,
a hidegnek idején,
  mert annyira szeretlek én!
Mint lövöldöző,
 ki engem megsebez,
... mégis kedvesen szólsz:
Sebes vagy, mint záporeső,
mely szüntelen csepereg.
  Nem rejtenélek el: 
   *Boldog ember vagyok!
 Hiába szüntelen 
*Rettegek és Félek én !
  *Tudomány Koronámat Fonom, 
s tudom, hogy *Kihez Tartozom?
Embervér terheli egész testemet:
   Romboló ember nem vagyok,
várost fellobbantani sem akarok !
    *Én Igaz Ember Vagyok!



                        Írtam ... 2012. 03.02.
        NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                     HUNGARY


             SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
        NYÍREGYHÁZA  MÁROKPAPI  
                         ROHOD

               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése