2012. március 28., szerda

***** HA SÍR A LELKEM ÍRTAM : 2012.02.22. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA


















Fölemelem poharam,                                                               
 s körül vesznek Engem,                                                        
 mint a méhek.                                                                                
--- Mért szerettek így engem ?
Ígazság kapumat megnyítom,
mely mindig nyítva áll előtted :
   *Soha Ne Hagyj El Engemet!
Ha *Lelkem a porhoz tapad,
eleveníts meg engem,
hogy *Éljek én neked !
   *Ha sír a lelkem keserűség végett,
vígasztalj meg engem :
Szájamat feltátom és líhegek,
... mert *Annyíra Kívánlak Tégedet!
Víznek folyásai erednek,
 az én szemeimből,
mert annyi keserűség ér engem .
   Oktass engem, hogy *Éljek!
     Teljes szívemből kiáltok hozzád,
hogy segíthess nekem !
 Hallgass meg, s tarts meg,
és *Ments Meg Engem kérlek !
Gyönyörködöm benned ,
ki nagy nyereséget talált !
       * Ha Sír a Lelkem, 
elveszítlek téged:
 Legyen hát segítségemre,
 a *Te Két Kezed !
Tévelygek mint elveszett nyáj,
ki keresi szolgáját.
De kisírt szemeim,
 a *Hegyemre emelem ,
onnan jön az én segítségem !
Nem szúnnyadom
 s nem alszom el,
a Te *Őrző Angyalod Vagyok...
Nappal a Nap melege nem szív engem,
sem éjjel a Hold,
de az ki *Rám Támad,
az felszippant engem,
mert  te soha nem vagy velem !
    Felborítasz engem mint vízek,
s én patakban futhatok,
 hogy elérjem a *Hegyem ,
hol nem bánthat engem:
   Görbe utam,
 kiegyenesedni mikor fog már?
... hogy békességem lenne már,
ha állandóan *Sír a Lelkem,
s könnyeket húllatok:
   Fáradtan fekszem le kisírt szemekkel,
mert álmom is azt mondja,
nem sírok elégszer:
    *Ha Sír a Lelkem,
nyíllal nem lehetek hős a kezembe ...
       Elszaggatni a kötelét nem tudom,
de ki sírásra készteti *Lelkemet,
... olyan mint háztetőn a fű,
mely kiszárad,
 mielőtt letépni akarják,
melyet arató nem szed markába,
sem kévekötő az ölébe:
      A legnagyobb mélységből,
 kiáltok én hozzád,
amikor *Sír a Lelkem,
s te az én számat nem hallod meg,
mert nem fígyel a te füled ,
könyörgő szavamra.
   De eljő majd az én időm,
amikor ellenségeimre,
 szégyent borítok,
   ...*Rajtam Pedig Korona Ragyog!
Felhőket emelek föl,
 a Földnek széléről:
... víllámlást készítek,
 hogy eső legyen,
s szelet hozok elő tárházaiból:
  Nagy világító testekkel,
 melengetik belülről a *Szívem,
amikor *Sír a Lelkem:
  Mozivásznon kivetítve látom,
alvó *Szívem Tűkörképét
elkábult szemeimmel , tűzpirosban.
    Lágyan elengedett testem,
magam mellé lerakott karral,
mély álomba merülve.
     Babilon folyóvízeinél fekszem,
s megnem lát a te szemed !
  Csorog az én könnyem,
mert sírok is,
mert elfeledkezel rólam ,
 s kínzol is .
   Szíklához paskolsz ,
pedig kisded már nem vagyok,
...csakhogy mert vízfelé hajolok:
Felborítasz Engem,
mikor lelkemben erő támad,
s nem csoda ha vergődöm,
és *Sír az én Lelkem.
   Ha *Kinyújtanám Kezemet,
 jobb kezed megmentene engemet ?
Te aki ügyeled minden útamat,
 jól tudod, s érted is azt,
hogy mért tartod fölöttem,
 a *Te Kezedet ?



Írtam ... 2012.02.22.-én.

 NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG HUNGARY

SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése