2012. március 22., csütörtök

***** FÉLTŐ SZERELMEM ( VALENTIN NAPRA SZERELMEMNEK ) ÍRTAM: 2012.02.14. SAROLTA SHARLOTTE MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA






















                               

                    









                                    


                                      
                                          


                           Felserkenek álmomból                       
mint egy *Hős,
s osztom véremet, mint a víz:
S hogy meddig gerjed még,
 féltő szerelmem mint a tűz ?
Nem jön a válasz csak űz !
  Hegyemet elfogja árnyékom,
s dalt zengek, és dobot pergetek:
 Megfújom kürtömet a Holdra ,
az én ünnepem napján,
  ... *Hegyoldalam vízében :
 Veled szeretnék versengni,
 S csak *Veled Szeretkezni !
*Vágyom rád !
A szájadat betöltöm az én csókjaimmal:
    * Hegyem szíklájából folyó mézzel,
megédesítlek téged ,
   s te mindjárt érted is , úgye ?
 Hogy a sötétség,
 mért ereszkedik le érted ?
Hegyem fundamentuma rögtön meginog,
ha csak egyetlen mozdulatot is kapok .
   Szerelmed oly erős,
mint széltől fújt porfelhő,
mint a tűz,
mely meggyújtja az erdőt,
s mint a láng ,
mely elégeti a *Hegyeket.
    Szerelmeddel kergetsz mint a szélvész,
és forgószeleddel, hogy *Élvezz!
   Szerelmes az én hajlékom,
s *Kívánkozom Érted!
      Emésztődik lelkem utánnad,
a te lángoló szerelmed felé .
  Megtaláltam házam fészkét,
itt fenn a *Hegyen,
hová gyermekünket helyezhetem.
S *Boldog Leszek Én Nagyon Veled ,
hogy mert te vagy nekem az erősségem.
  Te vagy az én *Ösvényem,
mellyel emléket hagysz a szívemben .
  Erőről - erőre kapunk,
mert jobbak a napok,
hogy bízhatok én benned nagyon .
    Vísszahozod *Boldogságom,
s ajándékkal ajándékoztál meg Engem .
      *Akartuk Ezt Már Rég,
csak most jött el az ídő még !
Ígazság,
 és békesség csókolgatjuk egymást,
...úgye megtartjuk *Mi Egymást?
Nappal kiáltozok neked,
hogy éjjel előgyere !
...S csak az Enyém légy !
Olyan emberre van szükségem,
ki ígaz *Szerelemmel Szeret Engemet,
s csak Én Vagyok Neked !
   Te aki megállsz nekem mint a Hold,
ki erős, hogy éljen és lássson.
  Nem kell nekem az,
ki olyan mint nagy vízek zúgása,
tenger morajlása,
s veri húllámait gőgösen,
s közben hitetlenkedik,
mert fél, hogy ígaz marad .
   Én most ott lakom,
 lelkem csöndességében:
Ha megsokasodik bennem az aggódás,
az azért legyen,
mert ígazán *Szeretlek is Tégedet !
 Kezembe van a Földnek mélysége,
enyém a *Hegyeknek Magassága.
  Jöjj Drága Kedvesem !
Borúlj rám, s én hátra esem neked,
leereszkedem, hogy könnyebben ,
 lágyabban átölelhess engem !
  Ítt a *Szenthelyemen,
fogadd meg nekem ,
hogy *Nem Hagysz El Engemet !
Képzeld!
Az *Esküvőnket is itt képzeltem el ,
... *Fenn a Hegyen !
Aztán,
 *Esküvői Ruhánkban vízesésbe ugrunk,
     s a vízesés ruhánkat,
majd lerántja róllunk ,
     s a folytatás már csak rajtunk múlik.
  Egymásra hajolva ,
húllámok ívein hánykolódva,
az *Élvezet az nagyon jóleső volna,
mert te fogsz szorosan majd engem.
    Vídúl körülöttünk a mező,
s minden mi rajta van,
a *Hegyeknek fái is meg - meg hajladoznak.
  Hogy mi ketten,
 csodálatos dolgokat művelünk.
Az *Én Karom, a Te Karodba,
hűségemet elárulja.
   Vízesés alatt tapsol a folyó,
s ha kiáltom *Neved,
s azt , hogy szeretlek téged nagyon !
Megkeresem a víznek kapuját,
s *Kúlcsra Zárom Ajtaját !
   Szemmel tartalak téged,
 szerelmemmel elhalmozlak téged!
Vízáradattal sodródunk majd,
s az *Eskűvői Ruhánkkal is
   találkozunk majd !




Írtam ... 2012.02.14.

NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG - HUNGARY


 SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
 NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI











Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye

2 megjegyzés: