2012. március 21., szerda

***** KÖNNYEKBEN OLVADOK SZÉT ÍRTAM: 2012.03.18. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA


















Amikor jajgatok mindenekért                                                         
könnyekben olvadok szét:                                                         De a homályból és a sötétben,                                            akkor is látni fogok én .                                                       
Te aki tervet viszel véghez ellenem,                                       
megbűnhődsz azért érettem .                                             
Nem rejtőzöm el többet ellened,
  mert eljött az én időm ellened !
   Vereséged sebét ,
sötét gomolygó füstje,
 emészti meg haraggal:
Tűznek lángja éget, meg .
      Vízáradattal, zivatarral
és jégeső köveivel csapnak rád,
melynek,
 büntető vesszejétől megrettensz.
  Meggyújtlak fuvallatommal,
s te elesel majd,
s el is veszel majd,
s én pedig megnyugszom tőled,
mert repdeső sas leszek majd .
Szemeim,
 hiába könnyekben olvad szét,
de megnyugszom,
mert te már nem leszel rég !
   Ha *Bántasz Engem,
temetetlen maradsz:
    Hullád bűze felszáll,
és *Jéghegyek olvadnak meg,
 véred miatt.
Lehull a szőlő levele,
a fügefáról a hervadó lomb.
    Mert fegyverem megrészegült,
 átkom az *Én Ítéletem,
    *Úgy Merj Bántani Engemet!
Inkább könnyekben olvadjak szét,
amíg csak élek én ,
csak szabaduljak meg,
 tőled *Végleg Én!
   Fegyverem telve véremmel,
megtöltve kövéren,
s áldozatom leszel :
  * Úgy Merj Te Bántani Engem !*
Éjjel - nappal el nem alszom ,
   örökre fölgomolyog füstöm,
és soha örökké ,
át nem mégy te rajta !
    Találkozik vadmacska a vadebbel,
és kísértet társára talál.
 S ott megnyugszik az éji boszorkány ,
s ott lel nyughelyet magának.
    Ide rakja fészkét a bagoly,
s itt gyűlnek össze a sasok .
   *Úgy Merj Bántani Engem !
Megerősödik kezem,
melyet oly sokszor bántottál nekem.
   Megszilárdul tántorgó térdem,
s lábam is erős lesz,
hiába eltörted nekem ...
    Bosszúállásom Ellened ,
melyért te megfizetsz,
s a teher, 
mely *Könnyekben Olvaszt Szét,
megszabadít engem !
  Szemem is megnyílik élesebb látásra,
mely véget vet homályos látásnak.
   Megállok a tó folyásánál:
Kiben bízzak,
ha ellenem feltámadnál?
   Melyre támaszkodom,
tenyerembe megy és átfúrja azt .
  Tudd, hogy nem harcolok már ,
oly gyönge vagyok én ahhoz már .
    Meghasogatom ruhám,
nem bírok várni már !
  *Széttépem magamon, 
mert mérgem,
az kígyó mérgével vetekszik,
s ha megmarnám önmagam,
elájulnék én,
s attól *Halnék meg én !
Fejemet megrázom,
azért elgondolkodnék:
   Gondolatom ha kitalálod,
attól oly boldog volnék én !
   Az úton,
 melyen jöttél felém valaha,
bár csak azt ne ismerném.
    Visszatérítem árnyékod,
hozzám vissza az nem térhet már !
      * Ki Meggyógyított ,
és *Éltet Engemet,
 ó, bárcsak tudhatnám,
  *Ki tette ezt ? 

                   
                      ÍRTAM: 2012.03.18.

             
SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ 
       NYÍREGYHÁZA MAGYARORSZÁG                                   HUNGARY
           Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése