2012. március 26., hétfő

***** FÉLELMETES VÖRÖS TENGER ÍRTAM: 2012.02.18. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY
















                                         






Elváltoztatom a szívem,                                                                   
hogy gyűlöljem őt,
az *Ő embereivel együtt:
   Az Én jeleim bevégeztetett.
Műveltem csodát is:
   Mire megtanultam valakit szeretni,
 hiszékenységemet elsötétítette,
mélységesen érzett szerelmem.
    Hegyeken , vízeken jártam,
 kaptam jégesőt,
éreztem lángoló tűz melegét.
   Élő fákban gyönyörködtem,
megszámlálhatatlan sokszínű,
madarakat csodálhattam,
s minden olyannak voltam részese,
mit szemem, szám megkívánt.
   Felhő betakar engem,
s tűz világít majd éjjel nekem.
   *Ott fenn a *Hegyen,
 a *Szokott Helyen,
    .... hol *Boldog Már Nem Lehetek,
de a 
*Hegyem az még megmarad nekem .
    Víz ha zúdul reám,
fútni nem tudnék talán:
   Fáradtságos,
 *Költői Szerzeményem csodái,
az én títkommal együtt megmarad :
 Gyűlöletem, ellenség is,
mert megkeseríti az én szívem,
s gondatlanul szól ajkaival:
   Felgyúlt haragom ellene,
ki sanyargat engemet:
   Sötétségnek
 és halálnak árnyékában ülök én:
Félelmetes,
 Vörös Tenger lett az én életem.
      Előre lépni nem volt könnyű nekem,
de vísszazúhanni a mélybe ,
az nagyon könnyen ment nekem.
 *Valóra vált álmom elveszett!
Magamra hagyott engemet :
De mért is kezdtem én ezt el ?
Mért is hittem én abban,
hogy nekem még sikerülhet ?
Félelmetes Vörös Tenger,
kiszívja véremet:
   Ha a városom felé vezető útat,
a halálnak árnyékában üllve ,
megkötözve utazni,
  sötétségből és vílágosságba,
mely meg - meg szaggatja,
a hosszú útam kötelét,
és zárakat tördel le ajtóról, kapuról.
Be esett veremből kimenteni,
már nem tudnál,
de talán már nem is akarnál !
   Mélységből csodás dolgokat látni,
mely feldúzzasztaná a habokat,
lelkem is elolvadna.
   Szédülnék tántorodnék,
mint részeg,
s megállítana szélvész,
s csíllapodnék,
megcsendesednék,
ahogyan víznek habja tenné:
   Kívánság partomra érve,
folyóvízet pusztává tennék,
vízforrásokat szárazzá varázsolnék:
   Keserűségem, dűhroham követné,
s felkeltené a hajnalt,
s felöltöztetném ruhámba :
     Hajnalpír méhéből lenne a harmat,
s az út mellett lévő patakból ínnám,
... s kiszáradt torkom vízet is kaphatna !
   Én *Ígaz vagyok,
s rám vílágosság fénylik a sötétben,
... s örök emlékezetben is
az ígazság forr.
   Szívem az gyönge,
műtétre várakozik .
 Azért még,
 felemelem az alacsonyt a porból, 
köszíklából álló tavat változtatok:
   Ezüst és arany,
emberi kezem munkája:
   Fordítsd a füled felém,
mert segítségül hívhatlak ,
 ..... egész *Életemben!
    Könnyhúllatástól szabadulni,
már nem fogok,
lábaimat az eséstől ,
megvédeni sem tudom.
   Félelmetes Vörös Tenger az elnyel,
ezt már *Bíztosan Tudom !


ÍRTAM: 2012.02.18.



SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG HUNGARY




2 megjegyzés:

  1. *****/ ÍLYEN SZOMORÚ ÉS ELKESEREDETT MÉG SOHASEM VOLTAM *ÉLETEMBEN *...

    VálaszTörlés
  2. *****/ VANNAK DOLGOK , MIKET NEM LEHET FELDOLGOZNI, KITÖRÖLNI SZÍVEMBŐL, LELKEMBŐL, MELY FÁJDALOM ÖRÖKRE MEGMARAD BENNEM !

    VálaszTörlés