2012. március 24., szombat

***** LÁNYOMNAK 23. 2011.09.30. SZÜLINAPJÁRA KINGA: Született:1989.09.30. DEBRECEN SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY ÉDESANYÁDTÓL SZERETETTEL SZÜLETÉSNAPOD ALKALMÁBÓL FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA









                                           



                                   






NYÍREGYHÁZI EGYETEM PEDAGÓGUSKÉPZŐ KAR





Legyen egészséged,                                                                            
   segítsen meg *Istenem:                                                                  
Legyen sok-sok *Boldogságod,
azzal kit te szeretel.
    Fájdalmat azt ne érezzél,
hogy ne sírhasson két szemed.
   Könnyeidet hagyd meg inkább én nekem .
Kicsordul a könnyem érted ,
mert *Úgy Hiányzol ,
  mélyen az én szívemben!
Valahányszor rád gondolok ,
valami úgy fojtogat.
   *Szeretlek Én Nagyon Téged,
nem kell ahhoz *Szülinap!
    Ott hol jó a helyed,
ott nagyon jó neked.
   Ne feledd ,
 hogy örökké tart majd neked !
Amikor fénylik Rád Vöröslő Nap, 
akkor is ,
 ha elhalványul, s köddé válik, 
akkor is tudom,
hogy *Boldog Vagy :
A napnak minden óráiba,
  királyi életed van .
Nyugodt tenger hullámai itatják át,
fiatalos bőröd:
 Hőbörgő, hóbortos verő pillanatok,
agresszív mozdulatok,
el tőled, nagyon távol tőled:
   Bekopogó szerencse elragadott téged,
de a *Sors, sorsodat széppé,
és *Boldoggá tette neked.
   Emlékezz ránk *Karácsonykor,
hogy vajon milyen lehet az majd nekünk?
   Szomorú orcád,
  *Síró szemeid, a múlté,
most már rég ragyognak néked:
Kívánom , hogy így maradjon örökre néked .
De e dolog miatt való búsulásnak haragja ,
nyomorúságba és gyalázatba kergesse azt ...
  Kapui tűzben égjen,
hogy sohasem tudja átlépni azt !
..... Ülltünk, sírtunk, keseregtünk,
és szenvedtünk fekve napokon át,
egy hófehér szobában,
s imádkoztunk Istenhez ,
  hogy szebb legyen életünk :
   *Könyörögtünk éjjel  - nappal,
hogy tűnjön el tőlünk örökre,
az égnek utolsó széléig,
melyet én választottam néki.
   Sokszor estünk el együtt,
de mindig felálltunk.
    Életünk más nélküled,
s ha belegondolok, már is félek,
mert tudom,
többet nem leszel te velünk.
   Elengedted kezem,
s már csak néha foghatom meg neked:
  Számodra csodás e *Világi Élet,
de pótolni nem tudna soha senki téged.
   *Árván maradtam, kit annyira szerettél,
s megvédtél,
a te drága két kezeddel :
Az *én *Boldogságom Eltemetve,
amíg élek, nem feledlek !
Az Én Drága Egyetlen *Lányom Maradsz.
  Mindörökre ! ...  
S én pedig a te szerető ,
és aggódó Édesanyád!
Amikor elnyel majd ,
a fekete erdő csöndje,
a *Karácsony rémülete,
a csöndes jeges erdő :
     *Rémült szombat,
mint megindult hófelhő:
A fájdalmasan fénylő Nap.
 Akkor megtudod,
hogy *Nem Leszek Majd!
A múltad ragyogása,
szemednek csillogása,
a sötét éjszakába.
Azt sem bánod, ha múlnak az évek,
mert a sok piros rózsa,
amiket te úgy szeretsz,
s érzed, hogy *Szép az Életed!
    Nézz vissza *Életedre,
s merengj el csendesen,
előtűnnek szépen sorban,
kiket te úgy *szeretsz.
   Ahogyan a falevél szállni szokott
a nyári viharban,
  Elrepülnek feléd,
egyik jobbra,
másik balra,
  s most tudom csak igazán,
milyen *Egyedül Maradtam!



Írtam ... 2011.09.30.-án.
Bejegyeztem ... 2012.03.24.-én.
NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG - HUNGARY

 ÉDESANYÁD : SAROLTA 



 SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ

   Nyíregyháza - Rohod - Márokpapi

Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye
                    HUNGARY

1 megjegyzés: