2011. április 21., csütörtök

***** SZÉTHULLOTT EMLÉKKÉP ***** ÍRTAM: 2011.04.21. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA ( 18 éven felülieknek! )


















                                     
















                                         





Színes tintákról,
kék égről,
örök napsütésről,
pálmafákról,
és csobogó patakról álmodom én.
Most még minden törékeny,
mint leejtett törött tükör:
Tükörképem ezernyi apró része,
darabokra hullna szét:
Darabokra tört emlékkép,
vízeséstől szétmosott apró kavicsok,
... úgy mosódik szét,
álmaim gyönyörű szép képei:
Mosolyogva hogyan nézzek vissza én?....
.... hogy kedves legyek én!
Hogy legalább örömöm legyen még,
 csodálatos és nagyon szép:
Konfliktusok,
összetépett utolsó remény:
Álmaimban is fogók szerepelnek,
fúró, sivító hangomra ébredek fel ,
pedig el nem engedtelek én!
Utolsó percig fogod a kezem,
de nem engedem én!
 Mert nem akarom én!
Hagyd, hogy elengedjem én,
 s elmenjek én!
Szenvedek,
de kérőn nézel rám,
kezed elengedem,
hiába is kérlelsz engemet!
Tudom, te sohasem tennéd meg !
Széthullott emlékképtől,
mit reméljek én?
Összerakósdit játszani
nem akarok én!
Fényed elvakít engemet,
a sötétben elmélkedni,
két személynek lehet.
Kíván a szem,
kíván a test,
szívem dobogja, játszd újra el !
*Szeretlek szerelmem!
Érezni akarlak,
folytassuk ezt újra,
vízbe ugorva !
Forogj velem, körbe - körbe,
és csókolj újra és újra,
had legyek én boldog újra !
Széthullott emlékképem,
elmém rendezni akarja ,
de valaki ezt nem akarja !
Hagyd akkor azt,
hogy én vízben megfulladjak !
Mért éljek én,
ha a rossz emlék nem akarja?
Mert tudja azt,
hogy valami torkomat fojtogatja:
Kegyetlen az élet,
de mért csak kéret ? ...
 Hogy fulladjak én meg?
Olyan nagyon szeretnék még élni,
még egyszer,
 nagyon de nagyon boldog lenni még!
Hídd el életem,
nem félek én tőled !
Rafinált csapásod,
nem hat már reám,
széthullik talán:
*Élek, mert élni akarok,
s mindent élvezni akarok !
Felmenni a *Hegyre!
 ... Hegyoldalba:
Széttárt karokkal,
becsukott szemekkel,
körbe forogni, s kiáltanám,
boldog és szabad vagyok én!
Széthullott emlékkép,
pukkadj meg végre !
Dacoló személyed,
boldog lett végre !
Fogadást tettem,
hogy az erőm úrrá lesz rajtam:
Az én erőm,
nem hagyhat el többé:
Sámson leszek én !
 Hajam most amúgy is hosszú,
és hullámos:
Talán még hasonmássá formál.
Úgy is formálódni vágyom,
súlyban is csinosságra vágyom !
Mindent megkapni,
amire csak vágyom !
Betegség , erőszak,
szívet tépő hatás,
nem zavarhat már !
Sóvárgó szívem,
 szerelemre vár !
Keskeny az én utam,
s könnyen boldogságra talál !
Királyné is lehetek talán !
Az én drága Jézusom,
megadja nekem talán !

                                                 ÍRTAM: 2011.04.21.

      SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
    NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                            HUNGARY
           


                                                   





                                      

                                       




 


3 megjegyzés: