2011. április 20., szerda

***** A GYŰLÖLKÖDŐ EMBER ***** ÍRTAM : 2009.08. hó SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA














                                    




                                   


                                          








Önzetlenül érdeklődsz,                                                           
mások jóléte után:                                                          Lemoshatatlan rólad a sárga festék !                                    
Vipera vagy te,
Mint mérges kígyó,
ki megmarni igyekszik másokat:
Boszorkány is vagy te !
Olyan aki macskát akar belőlem,
csak vigyázz !
Mert macska is tud marni,
... s nehogy visszamarjon,
 s fájjon majd neked !
Én a szeretet képességével születtem !
Édesanyámék,
 ugyanerre tanítottak engem!
Te megpróbálod,
 tisztességtelen módon,
a saját önző értékeid érvényesíteni:
Félreértetted fáradozásainkat,
... mellyel pontosan a szeretetet akartuk,
kimutatni egymás iránt:
Így jobb ! 
Ha csak magunkkal törődünk:
Anyagi jólét bánt téged ?
Vagy, hogy másoknak jobban megy ?
Örvendhetsz te is neki:
Mi az akadálya ?
A sikerhez vezető útért,
szenvedj meg te is !
Kételkedés szelleme ver,
benned gyökeret ?
Kevés barátod lesz majd !
S boldogtalan állapotú lesz kedélyed !
Hiányzik belőled a szeretet,
az őszinteség.
Tapintatlan vagy,
mint álnok kígyó!
Harkály !
Ki állandóan mások ajtaján kopogtat !
Kérincsélni igyekszel ?
Másokat hajnalban megzavarsz ?
 Mert másoktól függesz ?
Tőled sokkal
 felsőbbrendűnek érzem magam ,
s ezt elismerni igyekszem ,
mert úgy is viselkedem:
Kimerem nyilvánítani:
Kötelességünk szeretni egymást,
de én nem akarlak !
Nem vagy embertisztelő !
Ezt is tanulnod kellene!
Én nem vagyok része e Világnak !
Belőlem biztos szeretet sugárzik,
mint Napnak erejéből,
 a legnagyobb meleg !
Sohasem engedem ,
hogy elhalványuljon  !
Ez különböztet meg engem,
a Világ többi részétől ,
s tőled is !
Te életed adnád másokért ?
Én igen !
Én engedelmeskedem:
Szeretetemet, 
nem szűkmarkúan mérem,
hanem szívélyesen,
és bőkezűen !
Alleluja felhozza napját ,
a gonoszokra és a jókra ,
és esőt ad az igazságosoknak,
és az igazságtalanoknak:
A tettek feljogosítanak arra,
hogy bűnös légy !
Fertőzöd társadalmunkat,
s ezt tanúsíthatom !
Gyógyulás útjára kellene segítened !
Ne légy már szellemileg beteg !
Féktelen viselkedésed,
viszálykodáshoz vezet !
Veszekedések !
Szakadások !
Dőzsölések !
Gondolkodás módod,
csodálni nem lehet !
Sohasem hozod te,
 napvilágra tévedésed !
Viselkedésed,
veszélybe sodor téged !
Nem kerül el,
 a Világ részéről jövő gyűlölet !


 ÍRTAM : 2009. augusztus hó 

SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
             NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                      HUNGARY


                               

1 megjegyzés: