2011. április 18., hétfő

***** A RINGASD ÖNMAGAD INCI - FINCI ÍRTAM: 2011.04.17. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA

















































Ne halljad többé a hangom,                                                              ne lásd soha az arcom ,                                                       ne szólíts soha nevemen,                                                     
inkább felejtsd el !
Azért egy jajszót kimondok én,
s ha tudnék ordítanék én!
Vajon a visszhangra felfigyelnél ?
 Tudnád e , hogy baj van ? ...
...  hogy a segítséged akarja?
Csak az emléked engedd,
hogy megmaradjon nekem !
A *Szeretetem oly nagy irántad,
hogy a szívem is megállna,
 de hiába !
Nem kértem tőled, 
hogy szeress !
Mégis miért engedtem,
 hogy így legyen ?
Te hívtál, s szólítottál,
s némán cselekedtél:
Csillaggá változtattál,
s együtt barangolsz velem:
Gyere felém akkor is,
ha nincs már szükséged rám.
Ne csak akkor jöjj,
és fordulj felém,
amíg, amire kellek én neked.
Ha nem jössz,
akkor is oly jó várni,
hazudok szívemnek,
hogy ne tudjon fájni !
Jóságom tükreként ragyogsz,
ugyan úgy én nekem,
mert drága vagy te nekem!
Mély fájdalmam tudatja,
hogy belenyugodtam,
könnyeimet takargatva:
Jobb is ha nem látsz,
mert úgy is csak könnyeimet látnád !
Nekem nem kell más!
A szlogent soha ne feledd el !
Ahogyan múlik az idő,
a fájdalmam ugyan úgy,
 akkor is megmaradna.
Betöltetlen az *Űr,
mely szívemben ragadt,
s rászállt a bánat,
pedig nem így akartam !
Nincs semmi,
mely ennél jobban fájhat !
Napok múlnak,
s te nem vagy már velem!
De visz és sodor tovább az élet!
Megtört szívem,,
megtöri emléked:
A *Sors kegyetlen ,
hamar elvesz tőlem !
Az arcod az megmarad,
örök emlék nekem,
de szavad az elszáll,
másoknak beszél !
Mosolyod ismeretlen,
nem tudhatom milyen?
 De te az enyémet,
képről ismerheted.
A harcot, megharcoltam,
futásomat elvégeztem,
hitemet megtartottam.
S most búcsúzom tőled.
  Hídd el így nem könnyű.
Azért egy könnycseppet,
csak egyetlen könnycsepped,
búcsú csók közben ,
tapadjon arcomhoz ,
s legalább engedd  egyé válni !
Elpanaszolni fájdalmam,
nem tudom én mint rég,
mert nincs köztünk szeretet,
s ezt megértem én!
Ne szólj ha nem akarsz,
ne írj és ne hívj,
mert így csak féltelek én.
A kezdet és végső menedékem,
 te voltál:
 Veled szép voltak perceim ,
csak * Szellemvilágban keresgélni,
s felhők között járni,
angyalként szállni,
s *Álomvilágban élni,
és *Ringatni Önmagam,
nem akarom én!
A *Ringasd Önmagad,
elhagyni akarom Én!
De Inci - Finci (d) betű nélkül,
megmaradok én!

                                ÍRTAM : 2011.04.17.


  SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
  NYÍREGYHÁZA - MÁROKPAPI - ROHOD
    MAGYARORSZÁG - HUNGARY

         
             





               

         
                                     







1 megjegyzés: