2011. április 22., péntek

***** HÚSVÉTI LOCSOLÓ VERSEK ***** ÍRTAM: 2008. 02. hó . SAROLTA SHARLOTTE MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA














                                          

                                             



                                        


 Idejében bekopogtam,                    ha beeresztesz, betoppanok !
Hozzád jöttem, mert e napon,
vezérelt a fonalam !
Előveszem parfümöm,
hogy meglocsoljalak vele .
Szórok én rád pöttyöket,
szórófejjel pöttömet.
Locsis leszel ő tőle,
illatfelhő száll tőled !
Ha festettél sok tojáskát,
elvárok egy tojáskát !
Add nekem a kezembe,
hogy berakjam a zsebembe !
Köszönöm a tojáskát,
adj nekem egy pohárkát !
Bele tegyél itókát,
s köszönöm, hogy gondolsz rám !

                              Bejegyezve: 2011.04.22.




        Meglocsollak kicsi lány,
kicsi - kicsi tini lány !
húsvétkor ez így szokás,
eljöttem hát te hozzád !
Virágszál vagy te nekem,
s illatos vagy te nekem !
Szórok én rád csöppöket,
sugarakból esőcsöppöket !
Csöpögőket, csurranókat,
surranókat, csobbanókat !

                           Bejegyeztem: 2011.04.22.
 


          SHARLOTTE   SAROLTA   MOLNÁR                                       KÖLTŐ
        MAGYARORSZÁG - HUNGARY

1 megjegyzés:

  1. / ÍRTAM ,,,2008.02. hó. /
    :::: Bejegyeztem : 2011.04.22.-én ::::
    ( NYÍREGYHÁZA -- MÁROKPAPI )
    :::: / INCI -- FINCI / :::::
    *** SARLOTTE ***

    VálaszTörlés