2011. április 1., péntek

***** FÁJDALMAM MEGRÉSZEGÍT ENGEM ***** ÍRTAM: 2011.03.31. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA















































Ha eljő az én időm,                                                                            indulnom kellene !                                                                   
Indulnom kellene,
mert egy angyal kecsegtet!
Lépnem kellene,
s adj erőt én nekem:
 Élő irányba,
hogy éltess ebben a világban.
Nyugodalmamra esőként,
viharként tombol:
Megtörve zúzna szét,
de nem engedem én!
Mindenfelől támadó erő,
lerohanó, eltipró szellemi erő:
Miért vagy te ennyire erős?
Miért vagy támadó gyújtóerő?
Miért nem gyógyító erő?
Terjeszd ki inkább szárnyaid,
s végy alá engemet:
Oly nagyon félek én,
gyámoltalan vagyok én.
Pálmafák, kinyílt virágok,
had élvezzem én!
Az életem hatalmas, 
drága kő én nekem.
Faragott kővé, 
 ne tégy engemet!
Boríts be finom arannyal.
 Öltöztess fel!
   Koronámat rakd fejemre!
Aranyláncot a nyakamba !
Borítsd be házam padlóját,
 kívülről - belülről  arannyal!
hogy a szentek - szentje,
 megnyugodjék !
Miért kellene indulnom ?
 Mikor megállíthatnál engem!
A fa termése evésre jó,
olyan amely vonzó a szemnek .
A fa ránézésre kíváncsi:
Nézz te is így reám,
    hogy felfigyelj reám !
Gyümölcs helyett,
szakíts le engem,
 ... és egyél meg engem!
Biztos, hogy ezt akarod ?
Teremtmény boldogságom,
    ettől függene ?
Szétzúzni, 
megsemmisíteni akarsz,
    de miért ez az ellentét?
Mond?
Szeretsz te engem ?
Akkor miért gyötörsz engem ?
Kínzás nélkül is élhetném életem ,
de mit érdekel ez téged?
Gyönyörködni akarok ,
béke bőségében,
 igaz szeretetben.
Fájdalmam megrészegít engem !
 Ki visz majd haza engem?
Rakd el a koronám,
   úgy sem lesz az már enyém !
Miért bánkódnék is ezért?
Töröld le a könnyet a szememről,
ha látod rajta a kesergést ,
   s hallod belőle a kiáltást !
Ha kiáltom neked, 
hogy beteg vagyok!
  Tetszőnek érzed e ezt? ... 
hogy rohannod kellene hozzám,
hogy átölelj két karoddal,
 s ha össze roskadok ,
felemelj *Őrző és Védő Karokkal!
Ráborulna e arcod ,
az arcomhoz,
s tüzelnél e tőlem,
  úgy mint én az égető láztól?
Én izzadnék hőtől:
De *Királyom,
 talán meggyógyítana engem !
 ...Vagy inkább ,
kockára dobnád *Életem?
A tűz erejét oltanád e vagy keltenéd?
 Vagy hagynád , hogy benne égjek?
Én szeretlek élet ,
a támogass engem kérlek !
Hűségemet ne a pusztulás érje !
Szerető kedvességem,
ne a sírba érezd!
Várj még vagy húsz - harminc évet !
  Elvágyom Innen,
 nem számít merre!
Csak nagyon messzire el innen el!
Vak vagyok,
s vakon járok én,
mert hiába várlak én!
 ... Hiába vágyom én,
halottként búcsúzom én!


                   ÍRTAM : 2011.03.21.



    SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
     NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                       HUNGARY











     
                 
      

1 megjegyzés: