2011. április 22., péntek

***** HÚSVÉTI LOCSOLÓ VERSEK ***** ÍRTAM: 2011.04.22. SAROLTA SHARLOTTE MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA








                                         

  

  




                                       




Itt egy bokor,
itt egy nyuszi, kicsi nyuszi .
Gyere gyorsan, te nagyobb nyuszi,
nyomj le gyorsan  egy nagy puszit! 
Puszihoz egy                                             pötty locsit,                           
s kapsz tőlem,
egy kis nyuszit !

                                    Írtam: 2011.04.22.


       

             Csibe - csibe,
             kis csibe,
             csokiból áll a csibe .
             Csibe fején bokréta,
             füles fején fülecske.
             Kezében van kis kosár,
             benne van a csoki már !
             Csokiból a tyúktojás,
             gyere gyorsan kicsi lány ,
             meglocsollak csibelány !
                         




                                      Írtam: 2011.04.22.


Itt egy bokor,
 csokor csibe.
Ott egy bokor,
nagyobb csibe !
Nagyobb csibe , kis csibéi,
növeszd gyorsan pelyhecskéid !
Locsolj ide pöttöm pöttyöt,
s kapsz tőlem,
egy pelyhes kölyköt !
     

                                    Írtam: 2011.04.22.


                         Aranyeső bokra körül,
                  füles szalad körül - körül !
                  Fűszálakat letapossa,
                  oda - vissza kalandozva !
                  Elbújtatja önmagát,
                  gyere - gyere keress már,
                  ne várattas soká már !
                  Gyepszőnyegközt sárga virág,
                  gyermekláncfű alkotá .
                  Alkoss te is egy szép csodát !
                  Barkára akassz tojáskát !

                           


                                      Írtam: 2011.04.22.




SAROLTA  SHARLOTTE  KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA
SZABOLCS SZATMÁR BEREG MEGYE

1 megjegyzés:

  1. / ÍRTAM ,,,, 2008.02.22.-én /
    Bejegyeztem ,,, 2011.04.22.-én.
    / NYÍREGYHÁZA -- MÁROKPAPI /
    ( INCI __ FINCI )

    VálaszTörlés