2011. április 4., hétfő

***** BOLDOGSÁGOM CSAPDÁJA ***** ÍRTAM: 2011.04.02. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA ( 18 éven felülieknek ! )





 


 
























 











 






Nem kell majd megállnod,                                                           sírva a nyughelyem előtt.                                                              Ne hidd, hogy ott alszom én,                                                 hísz ott sem vagyok én:                                                   
A halkan fúvó szellőben,
megtalálsz majd verőfényes *Hegyen,
mely gyémántként
 ragyog vissza a te szemedbe.
A napfény érett búzatáblán,
ott fenn a a megszokott helyen,
a *Hegyen,
őszi eső hullik reá fenn a *Hegyen,
mely gyöngéden alászáll:
Ha kora reggel egyszer arra ébredsz,
hogy madárjaj száll arra,
szárny suhogva,
ott megtalálsz majd engem :
Ha szíved csöndes egében,
engem érzel,
és sugárzom reád csillogva,
ne állj hát sírva nyughelyem előtt :
 Gyere fel a *Hegyre!
Hegyoldal mentén a *Hegyre,
s emlékezzünk kettesbe arra ,
hogy a halál nem vett erőt rajtam.
Kicsordult könnyeim,
te letörlöd majd nékem:
 Boldogság könnyeim,
 kettőnkért hullna:
*Érted, hogy élhetek érted,
s a döbbenet a fájdalom végett,
hogy elszállni igyekszik,
hogy megmarad ez neked.
Hogy mint ahogyan a felhő,
elhagyja az eget,
hogy maga után tiszta ég legyen .
Mélységes fájdalom elhagytál,
kérlek vissza ne gyere már !
Hogy távoztál,
öröm és boldogság az nekem.
A szívem felvidult,
hogy boldog lehessen:
A boldogság  csapdája,
jó helyre tovább száll,
s elhagy engem,
melytől csak boldog lehetek,
újra és újra.
Bennem jóság és szeretet,
tiszta szív barangol :
Csillaggá változom,
hogy ragyogjak én neked,
s mosolyt csaljak,
 az ajkadra én neked,
... hogy te is együtt örülj velem:
Gyere és siess felém !
Kapj el engem ,
s kapj fel karjaid közé ! 
Had élvezzem a pillanatot én!
*Boldogságom csapdájában,
az én boldogságos mosolyom essen.
 De nem csak este,
amikor kigyulladnak ,
csillagok az égen ,
és ezt most élveznünk kéne!
 Itt fenn a *Hegyoldalon,
ha ránk borul az este,
 csodálatos lenne, kettesbe az este:
Ó bár csak így lehetne !
Valakit várni, nem kellene többé,
várni jöttödet titokban örökre !
Szomorú volt , mindig egyedül lenni ,
de most itt vagy te nekem,
csöndes gyönyörű este.
Fogsz engem,
hogy el ne essek,
mert szívem meghasad érted!
A benned élt emlékem,
 felizgat téged,
 s várom azt,
 hogy *Cselekedj Végre!
Most, hogy én *Nagyon Szeretlek Téged !
Tépd ketté ruhámat, 
hasadjon mint vágott fa baltától,
mert nem bírok már várni ,
... annyira kívánlak !
A megtörtént esetet,
ismételjük újra,
... újra és újra:
Had legyek én,
nagyon * Boldog újra !


                        ÍRTAM: 2011.04.02.              

      SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ                                      

                   
NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG      HUNGARY       
                  




           









                                           

4 megjegyzés: