2010. november 4., csütörtök

***** ÜZENED A NÉPNEK ***** ÍRTAM: 2011.05.20. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA



FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA
SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ



                                         

                                       






                                            






Üzened a *Népnek,                                                                          
   ... *Népnek Nagy Oktatója:
  Hallgasd  Fiam,
    a te Apádnak erkölcsi tanítását,
figyelmeztetését,
   és a te Anyádnak oktatását
el ne hagyd, mert kedvesed,
ékesség lesz a te fejednek,
   és aranylánc a te nyakadra .
Túl sokat kívánok én tőled Népem?
Csak azt üzenem a Népnek,
   hogy cselekedj igazságosan,
Szeresd az irgalmasságot,
és légy alázatos !
Nehéz teher ez neked, Népem ?
Törvényesen *Szent,
   *Igaz és Jó!
Törvényesen tökéletes:
S üzenem én neked Népem,
... *Népnek Nagy Oktatója,
   ha törvényem megfogadod,
javadul szolgál:
Szerető gondoskodó,
a te *Nagy Tanítód!
Nemzett Fiam Földre jött,
    hogy szeretetemet magasztalja,
s tudassa veled *Népem,
hogy értékes vagy te nékem:
Az én *Szerelmes Fiam,
akiben én *Gyönyörködöm:
*Őt Hallgassátok!
     Szenvedett érettetek,
   néktek példát hagyva,
     hogy az *Ő nyomdokait kövessétek .
Ha *Őt utánozzátok,
  akkor engem is utánoztok !
Az Én *Szeretett Fiam,
    lojálisan képvisel engem Népem!
Te is úgy szólsz,
     ahogyan tanítottalak ?
Mert aki a *Fiamat látja,
     lát *Engem is !
Fiam megparancsolja,
     hogy szeressétek egymást !
Nem szeretsz engem igazán Népem!
Ha testvéred nem szereted,
  egymást marjátok,
 faljátok, vigadtok,
  egymást fel ne emésszétek !
Ne legyél te *Népem hiú,
     dicsőség kívánó, egymást ingerlők ,
  egymásra irigykedők .
Bár nehéz lehet, 
kedvesnek lenni azokhoz,
    kik nyersen beszélnek veled,
s érzelmileg felzaklatnak,
    de köteles vagy akkor is
szeretetben járni !
Ámen!

             ÍRTAM:2011.05.20.


SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG HUNGARY




   
    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése