2010. november 23., kedd

***** FÁJDALOM ÉS ÖRÖMKÖNNYEK ***** ÍRTAM: 2010.05.21. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY













                                          




















                                 
                                     

Amikor a csillagokkal tele eget bámulom,                        örömkönnyek úszkálnak szemembe.                              Figyelmem mély érzéseket                                                    
   kavar fel bennem, 
melytől lelkem,
nem tud megszabadulni.
Az *Élet még előttem áll,
 mégis milyen szomorúnak érzem magam?!
Nincs nekem se örömöm,
  se boldogságom!
Minden okom megvan, az elkeseredésre:
   Hol van a vigaszt nyújtó támaszom?
Az én (1) drága igaz barátom?
   Távol tőlem, de nagyon távol!
Hol eltűnik, hol felbukkan!
  Testnek élete a vérben van,
ezért van, hogy az összes fájdalomtól,
     csak félelem gyötri szívemet.
Tudom, s értem is a szlogent !
... "Nyafis" vagyok !
Mégis miért van az, 
hogy az élet,
 szinte már nem is kell nekem !
És miért van az, 
hogy állandóan úgy érzem,
   nekem sírnom kell?
Mitől nem nyugszik meg,
 szívemben a gondolat?
      Mi az? ... 
Miért felkavar a gondolat ?
Ha tudom is reá a választ,
mégis miért van az,
hogy úgy érzem hinnem kell, 
a gondolatnak, mely felkavar,
  s mégsem akarok hinni?
Talán a hiba bennem él?
    Érzésemet irányítani nem tudom!
Az igazság életem ösztönző ereje:
Megosztanám, 
hogy ürességet ne érezzek:
Nálam a barátság,
    szorosabb lett szívemben,
mint  (1) Igaz Barát !
Viszonozást azt nem várok,
  mert felfogni nem tudom ésszel,
mi történik körülöttem?
Ne kérdezz rá 
és ne merj kérdéseket fölrakni !
Túl közel kerültünk egymáshoz,
  távolodni nem tudok !
Jó erkölcsömet megrontani nem akarom:
Még is mintha formálnák érzésemet!
  Egy arra fogékony személy,
ki magányosságot, 
nem eredményezne nekem:
Legnépszerűbb, legizgalmasabb,
s legtitokzatosabb *Valaki:
   Bolondság lenne nem megérteni,
 s nem felfogni, amit akkor érzek,
 ha megosztom gyönyörűségem,
hogy rajtam tanulmányozza,
 a *Jelent .
Sosem viszonozta,
   iránta érzett *Szerelmem:
De eljő majd a nap, 
hogy végül megtör, 
mint hideg , kemény jég,
de tőlem viszonozás nem fog áradozni!
Felejts el engemet !
Szomorúság, boldogtalanság
okozója vagy és maradsz meg nekem!


             ÍRTAM:2010.05.21.


      SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
  NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                        HUNGARY

        
          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése