2010. november 9., kedd

***** KOLDULÁS ***** ÍRTAM: 2010.04.12. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA





                                             

















 Koldulni indultam,                                                                  
   de hát koldulni menjek ?
... Bemocskoljam családom nevét ?
Vajon ők is ezt akarják ?
  Mikor szobám is lehetne:
Kidobnak, mint patkányt,
   ruhámmal, könyvemmel,
karton bőröndömmel, 
   ... s földre dobálják !
Pálmamagot gyűjtöttem,
   s árultam , ott ahol az út,
 egyik részét  homokszállító,
     teherautó hátulján tettem meg .
Fenyegető arcok,
   gyilkolnak, erőszakkal .
Félek is én tőlük,
mert nincs ki megvédhet !
Elégettem könyves táskámat,
      könyveimmel:
Nincs tiszteletem,
   minek Ilyen okmány ?
Megparancsolják, takarodjál !
     El kell hát hagynom, 
az épületet .
Ha pirkadt, 
elmentem sétálni, kószálni .
S imádkoztam *Istenhez,
     segítsen meg engemet!
Tolvajok ne lopjanak tőlem .
  Összeesküvést szőnek rablásra .
Szívből megköszöntem,
... nem kérek belőle !
Van már pénzem is,
      hogy vásárolni tudjak .
De fölvitt lakására,
   ételt készített nékem .
Osztoznunk nem kellett,
    így bőven ehettem:
Kaptam egy iratot,
    egy úttörőtől.
Sorsom egyre jobbra fordult,
 melyet neki köszönhetek .
 Befogadott engem,
s együtt éreztem vele.
Bosszút akarok állni,
   amit a család elvett tőlem:
Add vissza *Életem,
sírva könyörgök én neked!
Mért hagyod árván gyermeked,
hiszen a tiéd vagyok én !
Ne dobj el kérlek magadtól,
egyedül hová s merre mehetnék én?
Kérlek *Anya magyarázd el neki,
mit árul el könnyes arcom? ...
... s mond el neki, 
 mennyire szeretem én, 
 és azt is, 
hogy mit vétettem ellene?
... Én szeretlek drágaságom,
a *Kincsem vagy nekem,
s megvédelek téged !
Itt vagyok neked én, 
s ne félj, 
mert nagyon szeretlek én !
Sírhatnékod van, de ha sírnál is,
    csak örömödbe tennéd .
Jóllakhatsz végre,
  s örömmel fizetsz szolgáltatásaimért .
Családod kidobott,
    de már fölkarolt:
S micsoda öröm ez,
újra családhoz tartozni,
akik igazán szeretnek is téged!
Te az enyém vagy,
s az is maradsz mindörökre!
   
                   ÍRTAM: 2010.04.12.

       SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
    NYÍREGYHÁZA -MAGYARORSZÁG                                   HUNGARY










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése