2010. november 26., péntek

***** KARÁCSONYI VERSEK ***** ÍRTAM: 2008.12.03. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA


                                         

                                          






                                         


***** KISDED *****

Szent Karácsony éjjelén,
álmodban Élő Angyalkának érintsd meg,
bársonyos puha testét.
Kisded szóljon hozzád,
csillagfény éjjelén.
Tündöklő Angyalka,
csengője csörrenjen,
s varázsoljon neked,
igaz szeretetet .
Örömhír zengje be,
Jézusunk nevét,
s álmodban suttogja kisdedként,
*Megváltónk Nevét.
Csilingeljen füledbe,
hársfa zenéje,
Jelezve megjöttem,
Én vagyok Én,
 A *Te Megváltód !
Ámen !


 ***** HA HISZEL A CSODÁBAN 

Szent Karácsony éjjelén,
ha hiszel a csodában,
megérint egy Angyal,
fénylő sugárban.
Nyisd ki szemed szépen,
tágítsd pupilládat, 
Igaz a hír igaz,
a *Megváltónk csodája !
Higgy az Angyalkának,
csodaszép hangjának,
meglásd, hogy nem bánod,
hogy álmodból fölrázott !
Csilingel majd néked,
hogy éber maradhass,
mert elalvásból szépen,
a *Megváltónk fölráz majd !

                         


                      ÍRTAM:2008.12.03.

     
       SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
  NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                     HUNGARY


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése