2010. november 22., hétfő

***** SZÍVEM KŐSZIKLÁJA ***** ÍRTAM:2007. 09.11. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA





                                             





















Rideg,
 kemény és kihűlt szívem,                                          
boldogtalanságra és betegségre ítélve.
Mond ? 
Hogyan is lehetnék én boldog?
Szívem kősziklája mást akar és takar .
Belül tombol, 
kívülről vihart kavar.
Mért akarnék én mást, 
ha már úgy sincs meg a remény ?
Harcolok és küzdök életemért,
de nem értem én, 
... pedig kell - kell ,
hiszen akarom én !
Egy hű barát mindennél többet ér .
Minden időben szeretem azt ,
    ki hozzám igaz barát: 
Szívem kősziklájának,
nem szétrombolója:
 Testvérül születik,
  hogy a nyomorúság idejekor is
barát maradjon az igaz barát.
Szíve kesereg,
    ugyan úgy, mint az enyém,
      ki igazán megérti,
  hogy miért?
Nem veszíthetünk el reményt,
     bátorságot !
De súlyos az érzelmi nyugtalanság,
  mely öldökli szívem,
    mint rossz indulatú daganat .
Annyira fáj, de úgy fáj,
 érzelmileg terjengő,
szívemre lesújtó kő,
  mely vigaszt nem jelent,
csak bántalmazni akar .
Veri egész testemet,
 mindaddig amíg kifolyó véremmel ,
be nem keni azt:
Szívem kemény, mint egy darab kő.
   Dermedő, mint fagyos hideg tél .
Olvasztani kősziklát, nem lehet,
csak robbantani.
Úgy robbannék én szét szívemben!
Kérlek gyújts hát meg zsinórt:
Szívem kősziklája,
  darabokra foszlanék .
Darabokra tört szív ,
nem nyújt gyönyört és vigaszt .
Kérlek ébreszd föl alvó szívem!
Bántalmaz kőszikla,
   s szívemet szorítja:
Szabadítsd meg szívem ,
    mely mindent tud ,
 had meséljek neked!
Brutális kőszikla,
  gördülj el tőlem,
falhoz ne támaszd szívem ,
    az amúgy is viharos időben .
A munkálkodó,
 hosszú tűrően fejlődik,
s nekem is föltámad az erőm,
s tudom is , hogy hová kell az erő! 
Kőszikla kormányát,
    én akarom fogni ,
s legyőzni szívemben,
bőséges erőmmel,
    a gyötrő nehézséget.
Egy *Újvilág kell nekem,
egy új *Szívvel,
    mely szembenéz 
és megküzd nehézséggel,
s leküzdi a nyomasztó keserűséget,
s legyőzi a legfájdalmasabban 
támadó erőt szívemben és lelkemben.
Nehéz időszakok nyomasztanak,
de úgy ahogy sikerül,
 fölállok addig amíg tudok én.
Ha elfogy majd erőm,
tudom sírni fogok én,
majd végre megnyugszom én,
ott hol boldog lehetek még !

                    ÍRTAM: 2007.09.11.

       
      SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
   NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                  HUNGARY


                                                                                                                                                                                                                     
                
                                                                                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése