2010. november 25., csütörtök

***** ÚGY SZERETLEK TÉGEDET ***** ÍRTAM: 2010.07.28. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY















                                       
                                         








                                           




Gyűlölöm benned azt,                                                                        
  hogy kedvességed düh váltja fel!
Személyed eltaszít tőlem tégedet!
Gyűlöllek mert kemény a szíved,
mint kődarab!
Rideg hullámzó tenger, 
felszínre kitörő!
Torkomat fojtod, s fogod,
  és szorítod, mely úgy fáj,
  mintha tekerni akarnál.
Nem kell, hogy eltaszíts engemet,
  kellek én még neked!
Mért hiszed magadról,
  hogy te vagy a harc?
Miért gondolod azt,
  hogy győzelmet arathatsz?
Gyűlölöm a Napot,
mely megérinthet téged!
S gyűlöllek téged, 
pedig szeretlek én téged!
 Gyűlölöm a Holdat,
mert az veled lehet éjjel!
S gyűlöllek érte téged,
  pedig úgy akarlak én téged!
Gyűlölöm a vizet, 
mert ajkadhoz érhet!
S gyűlöllek én téged,
  hogy nem csókolhatlak én téged!
Elmondanám én néked,
  hogy hol rontottam én el?
Ott ahol a *Világ oly fontos nékem!
 De elmondani mindent,
 nem lehet néked,
pedig úgy szeretlek én téged!
 Felkavartad lelkemet,
  cserben hagytad életem!
Pedig oly fontos vagy te nékem:
Tudod, ... 
hogy mennyire szeretlek én téged!
Szüntelenül könnyezek én érted:
  Könnyeket csalsz szomorú szívembe:
De csak kellenél te nekem szerelmem!
Tudnod kell, 
hogy szeretlek tégedet!
Biztosan érzed ezt szerelmem,
   hogy úgy szeretlek én tégedet!
Bántod szívemet, 
s vered lelkemet!
   Megbánni ki fogja ezt nekem?
Miért adsz igazat magadnak?
Mikor tudod, hogy a harag dúl, 
markol meg szavadban!
Szeretni akarsz, mely egyetlen,
   amit igazán akarsz!
Merészséged, gyávaságból fakad!
Pedig legalább úgy szeretsz te engem,
  mint ahogyan én szeretlek tégedet !
Mond ki a szót, *Szerelmem!
Csak Te létezel Én nekem!
Úgy szeretlek Én tégedet!
   Meleg szerelemmel, 
forró testeddel,
    felhevítsz engemet!
Szeress csak szeress, 
drága szerelmem!
Úgy szeretlek, mert mertelek,
   mert imádlak én tégedet!
Hűséges leszek én,
... *Gyermekorvos felnőttként,
   te hozzád örökre!
Csak szeress, ha kell *Orvosként:
 Úgy szeretlek én tégedet!
Meghalnék én te érted !
Miért tennék én ilyet, te érted?
Azért, ... 
mert nagyon szeretlek tégedet!

                  ÍRTAM:2010.07.28.
                                                 

        SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ
    NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG 
                             HUNGARY



                        



                    






                












3 megjegyzés: