2010. szeptember 27., hétfő

***** VÁLSÁGOS HELYZET ***** ÍRTAM:2010.02.02. " AMIKOR EZT A VERSEMET ÍRTAM AKKOR MÉG A GYURCSÁNY KORMÁNYA URALKODOTT ! SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - megye





                                               

                                          





                                         







AMIKOR EZT A VERSET ÍRTAM AKKOR MÉG A 
            "GYURCSÁNY KORMÁNY                       URALKODOTT ! " ( 2010.02.02.)  

                                           


* ORBÁN VIKTOR *
 * MAGYARORSZÁG NÉPSZERŰ MINISZTER ELNÖKE *
 AKIT NAGYON SOKAN SZERETNEK ORSZÁGUNKBAN !
 S EZEK KÖZÉ TARTOZOM ÉN IS ! 


* MAGYARORSZÁG ELSŐOSZTÁLYÚ MINISZTER ELNÖKE *
 
     * ORBÁN VIKTOR *
                         MAGYARORSZÁG                                                   NÉPSZERŰ 
                   MINISZTER ELNÖKE 


Fájdalmas hozzászokás,                                                         
      gyakori helyzetek,
  éhező gyermekek:
Tragikus a látvány !
    Csupa csont, pipaszár lábak,
   mint halottnak csontváza:
Éhes vagyok, mert éhezem!
    Éhesen fekszem le, s kelek föl !
 Éhhalál fenyeget!
Sebezhető vagyok, és beteg !
   Tudatlanságom széleskörű:
Könyörtelen szegénységben élek!
   Értelmi, testi fejlődésem,
      elmaradott!
A szegénység lerohamozott:
Gyönge vagyok, 
egészséges az nem vagyok:
    Figyelmetlen, megtört szemű,
      s közönyös:
Játszani nem tudok,
   mert erőtlen vagyok!
Éhes vagyok, de nagyon éhes!
    Sanyarú a *Sors, kegyetlen ,
és vészesen fenyegető! 
Borzalmas lenne végignézni,
      szenvedésem !
Mond csak *Uralkodóm ?...
  ... Drága jó vezérem?
Te kíváncsi vagy reám ?
   Segítséget nyújthatnál!
Higiéniátlan, a semmibe tévedő,
    üres tekintettel:
Ó, hányszor kiabáltam,
  ordítva, sírva *Édesanyámnak,
     könnyező, kisírt szemekkel,
 hogy éhes vagyok,
     s nem bírom már tovább az éhséget!
S kértem is Istent Imámba,
     legalább egy falat kenyeret,
  eresszen le onnan,
 a magasból a számba!
Édesanyám,
 könnyes szemét sem bírom már látni ! 
 Együtt könnyezünk ,
 s együtt is halunk meg,
ha nem változik meg az *Életünk!
Válságos a helyzet !
    Kilátástalan az élet !
 ... Sínylődött ,
 pazar áradatú romlással.
Biztos halál vár reánk!
   Vegyük csak szemügyre !
Megértő vagyok, de türelmetlen,
 gyermekem érdekében :
E problémával meg kell küzdeni,
   szerte a *Világon !



                   ÍRTAM: 2010.02.02.

    SHARLOTTE  SAROLTA  MOLNÁR                                        KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA MAGYARORSZÁG HUNGARY
         

  
        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése