2010. szeptember 20., hétfő

***** MÁR NEM TUDOM KI VAGY ***** ÍRTAM: 2009.04.02. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY








                                            


                                            


                                             









Már nem tudom ki vagy ?                                                 
De bántanak érted ez igaz!                                        
Hogy miért ragaszkodom én hozzád ?
     Miért nyújtom ki ,
 karomat te érted ?
Ki vagy te én nekem?
   Számomra csak rejtély az *Élet!
Miért kapaszkodom én beléd ?
 Talán mert szomorú
 és magányos lennék?
Mi az? ... 
Mi fölhevít irántad?
... S rabul ejt benned, az *Imádat!
Mond csak, ismerlek én téged ?
 Vagy csak,
 halvány foszlányok között élek?
  Mikor eltűnsz előlem,
úgy  fáj ez én nekem!                                                           
 De te honnan is tudhatnád ezt ?                                  Ismerned kéne engem ?                                            
S nekem ismernem kellene téged?
Már nem tudom, ki vagy ?
   S mégis vonszolod az utam !
Húzol, rántasz magadhoz ,
  mintha tudnád is,
hogy  ki vagyok én?
   Mond ? ...
Ki vagy Te?
Aki csak úgy játszik velem,
    mint gyerek a labdával:
Vagyok én neked,
    de te ki vagy én nekem ?
Bárcsak tudhatnám személyed ,
    hogy ki is vagy te nekem ?
Talán a *Szeretet?
Eljátszom én neked, 
az *Életemnek sorsát,
      a drámai művet úgy, 
hogy bármit is tehetsz én velem!
Tedd azt, 
hogy újra follyon az én vérem !
Tedd azt, 
hogy újra és újra beteg legyek én !
A mindennapjaim,
 úgy is úgy élem én ! 
 Tedd azt, 
hogy vedd el hajamat !
... úgy is alig van már,
 pár száll belőle !
Nem tudom mi az , 
hogy kemoterápia? 
... Mint ahogyan azt sem mi az,
hogy sugárkezelés?
... még is oda,
 a gyönyörű dús szőke hajam!
Tedd azt ,
hogy ölj meg ha tudsz !
De most már hagyj békén ha tudsz !
Megmutathatod,
 és be is bizonyíthatod azzal, 
hogy emlékeztess engem bármire is !
Tégy amit akarsz!
Akkor sem fogom tudni azt,
hogy ki vagy ?
De valaki vagy , 
aki a halálba küldte,
 majd nem életem !
Szenvedő vagyok már csak én !
S kibírom ha belehalok is én ! 
De leírva neked, 
csak betűkbe szedve:
Hogy honnan is jöttél nekem,
   ki szomorúvá tett engem:
Elmondanám neked,
    életem szomorú sorsát,
 hogy mivé lett az én életem? 
    Keserű vagy édes? 
Inkább keserű az mint édes !
Úgy vágytam arra,
    hogy láthassalak téged!
Úgy vágytam arra,
   hogy megismerjelek téged!
De mindezt már nem akarom én !
Csak átfutott rajtam a gondolat !
Mond, te hogyan érzel ?
    Mond el nekem kérlek,
hallgatlak én téged:
Úgy kedvellek én téged,
  hogy meghalnék te érted ?
Hmmm!
Már nem tudom ki vagy ?
Így hát feledj el engem !
Ne higgye senki sem rólam azt, 
hogy változom én veled,
s ne is remélje azt ! 
Az akarok lenni aki voltam,
s változni nem akarok én !
Nem akarok hosszabbított életet,
hogy mindennap szenvedjek én !
Nem akarok sem béka,
sem kitömött ember,
 vagy állat lenni !
Főleg boszorkány lenni !
nem kell a csiribi - csiribá !
Van akim van, 
és senkit sem akarok én !
Állandóan beteg vagyok én !
Nem tudom , 
hogy ki vagyok én ?
 Mint ahogyan azt sem tudom,
hogy ki vagy te ? 
Csak azt tudom, 
hogy halott vagyok én !



ÍRTAM: 2009.04.02.

SHARLOTTE   SAROLTA  KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI
MAGYARORSZÁG - HUNGARY



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése