2010. szeptember 29., szerda

***** MENEKÜLJ ***** ÍRTAM: 2009. 01.15. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY









                                           


                                           







  Ablakomon kinézek,                                                                    gondolatba merengek:                                                          Teher nyomja szívemet:                                            Megoldást hogyan keressek ?                                            
Kopár a táj, hófödte környezet,                                           
    fehérbe öltöztet:
Kopár a szív, s elhidegült,
   mint a kihűlt szeretet .
Nem szeretlek csönd, némaság!
   Mozdulatlanság,
 ... élettelen e táj .
Mozgalmasság az én életem !
 Nem látok embereket,
     hová tűntek el ?
Kihalt táj, a némaság szeretője .
 Nem hallok hangokat!
Hiányzik az élet,
vigyázva élek, 
még is börtönbe élek:
*Rabságba esve,
 fogságba ejtve,
    négy fal között élve:
Depresszió?... 
Köszönet neked *Élet,
hogy a *Sors, ... 
Sorsomat megérinthette,
s újjá élesztette !
Rádöbbent élő lélek,
mely *Szent és igazságra vágyó,
kit a *Karma fogságából,
kitakarni nem akar ,
lepelbe fojtva tartani akar:
 De nem bírom már!
Ebből elég!
Magasan akarok szállni, repülni,
ott hol senki sem lát:
   Sötétnek országában ,
hol csak egyedül én láthatok, 
s csak én tudhatom azt, 
hogy merre tovább?
.... S mit akarok Én ? 
   Merre tartsak Én ?
A *Világosságot megtalálom én, 
hová *Egyedül is eljutok én!
Nem kell útitárs,
nem kell a varázsló,
a * Fényt megtalálom én: 
A *Világossággal együtt a *Fény :
Összetartozik rég, 
nem kavarom én!
A kártyát én keverem,
s mutatom azt az utat,
 ahová megérkezni akarok én!
Szabadulni vágyom,
  szabadságra vágyok!
Az élet itt  folytonos csatatér!
Küzdeni megélhetésért, 
hogy legalább,
    kenyeret egyél !
Szegénység kötelékévé lettél .
Menekülj !
S kötelet ne eressz nyakadba,
fejedet, *Öngyilkosságra adva !




ÍRTAM: 2009.01.15.


SHARLOTTE  SAROLTA  MOLNÁR  KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG
HUNGARY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése