2010. szeptember 28., kedd

***** AZ ANYAMÉH ***** ÍRTAM: 2008.02.05. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA -ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY KIZÁRÓLAG CSAK 18 ÉVEN FELÜLIEK LÁTHATJÁK !!!









k

















Milyen csodálatos hely volt,                                                              
  első otthonod!
Meleg, kellemes ,
élettel teli mozdulatokkal.
Rúgkapálhattál kedvedre:
... Édesanyáddal,
  kellemes perceket megosztva. 
   Szűkséges táplálékod,
     megvolt számodra.
Lassacskán szépen fejlődhettél,
s vigyáztak is rád. 
Igazán biztonságos,
  és védett a te otthonod.
Hónapokat töltöttél gondtalanul,
   s közben,
egyre csak nőttél:
Biztosan volt mikor mosolyogtál,
de *Anya,
anyaméhében azt nem láthatta,
pedig már nagyon szerette volna .
Lakásod hamarosan,
    egyre szűkebbnek tűnt .
Édesanyád vajon mit érezhetett,
 amikor egyre csak közeledett az idő.
Aztán eljött a nagy nap,
 amikor már 
alig tudtál megmozdulni .
Valószínűleg ekkor már,
  a fejeden álltál .
Hirtelen megérezted,
  hogy valami erős hatalom,
nagy erővel megragad,
    s megpróbál átpréselni,
otthonod ajtaján, 
      ki az enyhébb,
 zajos külvilág világosságába.
Nem tudsz visszaemlékezni,
    de mindenesetre,
 életed annak köszönheted,
   hogy volt egy csodálatos hely,
 amely az otthonod volt,
   az *Édesanyád méhe.
Életed akkor kezdődött,
   amikor útban voltál,
e nagyszerű igazi otthonod felé !
Nos, hát megjelentél,
   ijedten, fázósan és sírósan.
Sírva panaszkodtál,
    hogy milyen hirtelen
 kellett elhagynod,
a te csodálatos otthonod,
Ott kellett hagynod azt,
 ahol kilenc hónapot töltöttél.
S most boldognak kellene lenned,
hogy élvezheted,
  az *Élet adományát:
Gondolod te, ....
Most már van erőm,
   végigjárni az utat,
 a teljes gyógyulásig.
Könnyek árasztották el szememet,
   mert félelem szorongatja
      e *Világot!
Mert ki az?
  Ki félelemben akar élni?
... És felnőni?
Emberek pusztítása,
  növekvő erőszak:
Igazságos ember nincs rémületben,
   örömre éreznék késztetést:
S hogy Te *Világra jöttél nekem,
legnagyobb boldogság ez nekem !
Hogy érkezésed attól, 
kinek hiányzik nagyon,
kedvességed, szereteted,
  Nekem biztos, hogy nagyon !
Azóta, csak félelem ölel,
    mert csapdába estem!
Mert, hogy te olyantól,
ki nem kedves,
és nem kívánatos számomra:
Szomorúsággal tölt el engem:
Egyedül csak te vagy nekem,
és én neked !
Szeretlek nagyon tégedet !
 S ments meg kérlek *Engem!


ÍRTAM: 2008.02.05.



       SHARLOTTE  SAROLTA  MOLNÁR                                     KÖLTŐ 
    NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG
             HUNGARY

2 megjegyzés: