2012. február 6., hétfő

***** TE MENTESZ MEG ENGEM ÍRTAM: 2012.02.03. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY



















Tágas térre állítod lábamat,                                                      
s ahogyan múlnak az évek,
elrabolod lelkemet.
Életem kezedben van:
   De hogyan is hívnak téged?
Ma éjjel rám nehezedik a kezed,
ki hozzád fohászkodik,
minden alkalmas időben.
A nagy vizek áradnak.
.S *Te Mentesz Meg Engem örömmel.
Szemeiddel tanácsolsz engem,
annyira féltesz engem,
hogy minden félelemből,
kimentesz te engem .
Sok bajom van, mert igaz vagyok !
Mégis őrzöl,
s ha kell, segítségemre kelsz!
Gyönge vagyok mint a növény,
s elfonnyadok:
 Te látod helyem,
s én nem vagyok ott !
De te hűséggel, hűs erővel csillapítasz ,
mert látod, hogy eljön a napod.
Megszilárdítod lépteim,
ha elesek nem terülök el,
mert te támogatsz engem a kezeddel:
Én kegyes vagyok,
s el nem hagyhatsz engem !
Szívembe benne vagy,
mert a jövendő a *Béke emberé.
Épséges testem neked köszönhetem,
mert fejemet elborítod okos teherrel.
Amikor megtelek gyulladással,
erőtlen, 
összetört vagyok és jajgatok:
Kívánságomra te velem vagy ,
beteg szívem *Téged Akar!
Ha közel vagyok az eleséshez,
mikor a *Bánatom Előttem Van:
Sietsz segítségemre,
s vigyázol útjaimra.
Nyelvemmel szádat is mosdatom,
mert annyira hálás vagyok,
amikor fölgerjed a nyelvem,
hogy fölhevült állapota, 
tűzig gerjedez !
Árnyékként járunk kettesben,
az én szépségem vezényel.
Figyelsz kiáltásomra,
 könnyhullatásomra,
... hozzám hajolsz,
s én reád hajolok.
Sziklára állítod lábaimat,
megerősíted lépteim.
Ha megcsalnál,
nem tartanám vissza ajkaimat.
Bajok, 
melyek körülvettek engem,
melyeknek számuk sincsen,
abban is *Velem voltál,
s te sohasem késtél.
    Tudom, hogy kedvelsz engem,
támogatsz engem:
Folyóvízre kívánkozom veled,
hogy könnyeim hulljanak bele:
Zuhatagjaink hangjára ,
víznek áradása,
hullámok összecsapása,
ez mind , csak is *Értünk vannak,
s ezt éjnek éneke követi:
 Ugye Velem Maradsz?
S mit rajtam látsz,
ezt mind neked adom én !
Cserében rögtön mondom is neked,
... hogy *Akarlak Én !
Vigyél fel a *Hegyre is engem !
      Tudom Királyom,
hogy szépségemet nagyon *Kívánod !
A kontrollod leszek,
mert én is őrülten *Kívánlak !
Ha elkapsz engem,
... alád vetem magam,
ahogyan *Te Akarod !
S Te pedig maradsz fölül !
      mert *Én Így Akarom !
S onnantól kezdve,
      a *Tiéd Vagyok!

                         Írtam ...2012.02.03.  

SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG  
NYÍREGYHÁZA

                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése