2012. február 7., kedd

***** AMIKOR FÉLNEM KELLENE TŐLED ÍRTAM: 2012.02.07. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA























Ha én *Boldognak érzem magam,                                                  az egész Föld megemelkedik.                                                     
Szívemnek elmélkedése, 
tudomány:
Beszédre hajtom fülemet,
kedvenc zenémmel nyitom meg mesémet.
Ki látja a *Sírgödört ?
  Ráérek én arra !
Ha valami megragad engem,
elenged az engem.
Szépségem tökéletes,
okosságban fényeskedik.
Emésztő tűz nincs előttem,
erős forgószél nem kerülget.
Hívom az Eget a Földet,
hogy megítéljen engem .
Erdőnek vadja is szeret engem,
nem kerget az engem.
  Hegyemnek,
 minden szárnyasát ismerem én .
Ha megéhezném,
nem halnék éhen én !
Gyűlölöm a fenyítést !
  De ha mégis vétkezném,
mosd meg az én ruhámat fehérre,
hogy az igazak között lehessek.
       Kiszaggatom a szívem,
hogy a hónál is fehérebb legyen az !
Nyelvem is folyton csak elmélkedik,
olyan mint éles olló ,
haragnak mestere.
Eltakarítom,
  kigyomlálom magamból a rosszat,
hogy az *Élők Földjén Élhessek!
Ha még egyszer tévedek ,
    rajtam nem nevethet:
Mint zöldellő olajfa remélek, 
mert jóságos és Igaz vagyok,
hogy el ne tévelyegjek én:
Ki vigyáz reám ,
  mikor *Egyedül vagyok ?
Ki fekszik mellettem,
    s ki őriz engemet,
 mikor csöndes álmom alszom én ?
Ki törli le könnyes szemem,
     amikor állandóan sírok én ?
Ki ölel át engem,
       amikor nyugtatni kellene engem ?
Ki segít ha bajban vagyok,
   s kétségbe esésemben , 
összeroskadva kiáltozom én,
  mert beteg vagyok én ?
Ki az ki betakar,
    amikor nagyon fázom én?
Ó, ezek a sok kérdések ,
  melyre válaszokat ,
sohasem kapok én !
Szerelemről, 
meg már nem is beszélek én !
*Boldogságra meg már ,
gondolni sem merek én !
Kiszaggatom a szívem,
hogy egy darabot adjak neked én ,
annyira *Szeretlek Én !
Megenni akar,
mintha kenyeret enne .
Két szívvel áldom a te nevedet,
 mert meggyógyítasz engemet !
Amikor keservesen bolyongok,
és jajgatok,
    mert *Bánt Valaki Engemet,
azért nem tudsz te róla,
      mert hiába reszket a szívem érted,
rettegés esett én reám,
és borzongás vesz körül engemet ,
mivel úgy sem válaszolsz te nekem,
    hiába írok én te neked! 
Vajha szárnyam volna,
mint békegalambnak,
elrepülnék nagyon messzire tőled,
   hogy megnyugodj te tőlem !
    Pusztában is tévelyegnék,
mint hajléktalan érted,
csak ne bántsalak, 
ne zavarjalak téged,
   amikor dolgozol te éppen !
S ha a pusztában ,
sietnék kiszabadulni,
a sebes szél és forgószél elől,
mert háborgást érzek erejében,
olyannak érzem én azt,
mintha előled kellene futni, menekülni !
Mikor félnem kellene is tőled,
akkor is csak benned bízom én ,
   csak azt nem tudom én, hogy mért ?
Hiába kapaszkodom én,
  mindig visszazuhanok én !
Az esést már régtől ismerem én,
s ha esek vagy zuhanok, nem mindegy az ?
 Csak hulla legyen az !


                    ÍRTAM: 2012.02.07.




SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
        NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG
                           HUNGARY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése