2012. január 6., péntek

***** FELLEBBENTETT TITKOM FÁTYLA ÍRTAM: 2012.01.05. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA ( 18 éven felülieknek )





























Kiáltok hozzád jajszóval olyat,                                                
 hogy szavam messze Földön is meghallat .                        
Fogságból kiléptem,
örömben fellélegeztem:
Írok neked levelet,
mely *Íróként Verseimmel lesz tele:
Vajon ráismersz e egyre, 
egyetlen egyreaz elsőre!
Folyóvízen túl  evezve is,
csak hozzád siet szellő szárnyán,
ha csak valaki rá nem talál,
hol laknak is talán.
A levél mi hozzád talál,
olvasd föl hangosan,
hogy mondásod visszhangja zengje be,
hegyet - völgyet.
S ha eljut hozzám,
halljam meg benne válaszod útját .
Nézzél majd utána!
Mulasztást el ne kövess !
   Tudd, hogy merre követ ?
*Fellebbentett Titkom Fátylát,
csak mi tudhatjuk, titkon vágyát .
Hiányodat elviselni nem lehet,
de írtam neked levelet .
Az átszűrt tudást, add nekem át,
mutatványod, megtaníttatni kíván .
S ha majd *Együtt leszünk,
   fenn a Hegyen,
mert ott a helyem !
Farétegbe véstem neved,
s majd megmutatom neked:
Mikor a távolság,
 már nem tart vissza engem:
Kincsemből költség adatik neked,
de ingyen adom én azt neked .
Jó illatú tested,
könyörögve kérve kér engem,
hogy átöleljelek téged .
Keresem benned azt,
hogy megérinthessem azt ,
s érezzem, hogy az *Enyém vagy!
Hegyemről hajlékomra,
   angyalszárnnyal repülünk majd,
s ott folytassuk majd !
Nem akarom , hogy reggel legyen majd ,
hogy folyamatosan ajándékozzalak majd ,
s pezsgővel koccintunk majd ,
és *Együtt Ünnepelünk majd .
Minden részed megélénkül,
araszol benned a vágy,
s a legboldogabb leszek majd !
    Szerelmem téged szeretlek csak !
Félek, hogy könnyes szemem,
nem talál újra rád:
Mert mikor elválsz,
attól akit szeretsz,
eltávozol tőlem,
de vajon vissza jössz e ?
Most még *Szeretkezünk,
de félig alszom már ,
s arról álmodom, hogyan tovább ?
Vajon , lesz e folytatás ?
A még pirosan fénylő testem,
árulkodik arról,
hogy milyen hosszú volt az este ?
Nem kell fejem hajszálait tépnem,
mert te fésülöd nékem .
Alsó - felső ruhámat sem szaggatja meg,
többé senki , mert te ,
úgy sem engeded meg neki .
De te felemeled ott,
hol szégyenlős az nékem,
s leveted akkor is 
ha már úgy sem kívánsz engem!
Orcám az biztosan elpirul,
de megeleveníted bennem,
a *Boldogságnak Ragyogó Örömét,
s visszakaphatom a régi énemet,
mert te kedvezel nekem .
Keserves bánatom se lesz többé,
mert hogy két erős akarat *Harcol,
egy *Közös Tényért.
*Fellebbentett Titkom Fátyla,
áttetszővé formálódik,
s megmutatja tükörképe bennem,
a könnyebb utat .
S most *Szívedet Kérem,
    hogy az *Enyém Légy,
s az *Enyémet Neked Adom Én !
Csak annyit kérek tőled,
*Mindig velem légy!
Gyászos szívem levetem én ,
a *Türkízkékbe Boldog Vagyok Én!
Annyira szeretlek én,
   hogy sohasem feledlek én!
Megrezzenek ha itt hagysz engemet,
mert a döbbenet elönt engemet .
Visszajöjj hozzám, mit, ne ígérj !
Mert *Fellebbentett Titkom Fátyla,
hogy beszélő ajkam az égbe súgja,
fáradtságos életemen át,
enyém minden gondolat,
 ... s  küzdök vele én oly sokat !
Szikrázó hótól, lángra kapok én ,
s átvarázsolódom én !
Attól kell megújulnom,
melytől beteg lettem én!
Jut eszembe !
A *Vérnyomásom, az hová tűnt ?
S ha eltűntél,
mért is mérjelek Én ?
Lehet, hogy csak képzelődöm én ?


                       ÍRTAM: 2012.01.05.




        NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG 
                              HUNGARY
           SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ 











2 megjegyzés:

  1. *****/ EZT NEM ENGEDÉLYEZEM GOOGLÉBA RAKNI !
    ENGEDÉLYEM NÉLKÜL NEM RAKHATJÁK BELE !
    ***** BEJEGYEZVE .... 2012.01.06.-ÁN.*****
    EZT A VERSEMET A GOOGLÉBÓL LETÍLTOM !
    ***** SHARLOTTE ( INCI . FINCI )*****
    NYÍREGYHÁZA - MÁROKPAPI

    VálaszTörlés
  2. *****/ ENGEDÉLYEMET MOST KIVÉTELES ALKALOMMAL EGYETLEN EGYSZER MEGADTAM....
    2013.12.10.-én. ( SHARLOTTE )

    VálaszTörlés