2012. január 12., csütörtök

***** AZ ÍRÁS MELYEKET MEGPECSÉTELTEM ÍRTAM: 2012.01.08. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA






































Ha majd igaz emberként,                                                                 
eltávozom a Földről,
fényem azt meghagyom neked, mindörökre !
Lehúzom gyűrűmet ujjamról,
s ajándékba neked adom én,
.... visszaadom én .
Lábaimnál leborulva sírnál könyörögve,
hogy újra megpecsételhess gyűrűvel,
mert az *Írás melyeket én írtam,
az én *Gyűrűs Ujjammal Van Megpecsételve,
mely vissza el nem vehető:
Én voltam, s vagyok saját *Írnokom,
saját nyelvemen.
Lovas fútáraim,
már nem győznék írásomat elhordani oda,
 hol az majd kiadatik,
kik lovagolnak gyors paripán.
Nem nyomorgatok kicsiket, nagyokat,
ellenségeim sincsenek.
  * Kék bíborba, fehér királyi ruhába,
és nagy aranykoronával,
megpecsételem *Költői Tudásom,
hogy akik majd elolvassák,
rám ismerjenek azok mindegyike,
és dicsérjenek is engem.
Rávetem kezemet azokra,
akik bántanak engemet.
Íme a Földön egy ember, ki bűngyűlölő:
Nem eszem és nem iszom velük.
Házamat körbe nem vehetik,
s e Földön nem szaporodik:
A jóknak kinyújtom kezemet,
 esznek , isznak.
Írásom megmutatja nekik az utat,
melyet felhő el nem takarhat:
Sűrű sötétség fogja be rosszakat,
sötétüljenek el az ők estéjüknek csillaga,
hogy ne lássák az utat.
Magyar anyák méhének ajtaját megnyitom,
s elrejtem szemük elől a nyomorúságot.
Mért is nem haltam meg fogantatáskor?
Mert tudta azt *Életem,
hogy *Költő veszett volna el bennem,
mihelyst megszülettem.
Mért most aludnám?
.... és nyugton pihennék,
mikor *Országom Népe a Tét !
Elásott idétlen gyermek nem vagyok,
ki megnyugodna, s erőm ellankadna.
Kicsinyek , nagyok egyenlők.
Világosság *Béke kell nekik,
hogy életük,
 szívükben keseredett ne legyen.
Nem várhatnak *Halált!
  Keressék csak szorgalmasan,
 elrejtett kincsüket,
melyet ha én már megtaláltam,
 nekik mért ne sikerülne ?
Ha már van kenyered,
mert fohászkodtál,
sóhajtásaid ömölnek,
mint a habok, ... mitől, rettegnél?
Ha nekem van nyugtom,
békességem és pihenésem,
reszkető felvidéket megerősítettem.
Ha rád jött a *Sors, és zokon veszed,
hogy téged ér a baj, te elrettensz!
   De mért teszed?
Bízz *Költői Írásomban,
a nehézségeken az átsegít.
  Gyűrűs Ujjammal, Pecséttel Zártam Le!
Az oroszlán ordítása,
a sakál üvöltése megsemmisülnek:
Lopakodj hozzám,
mikor mély álom fog el engem:
Félelem száll reám és rettegés.
Ha szellem suhan el mellettem,
szőröm felborzolódik:
Ábrázatját föl nem ismerem,
csak egy alak az én szemem előtt:
    Mély csönd ....
Vajon, milyen szót hallnék?
Megbízom *Angyalaimban,
jobban mint olyanba,
kinek fundamentuma porban van,
és könnyen szétnyomható a molynál.
Kiálts csak !
Vajon van e ki felelne néked ?
Ki addig úgy gondoltad :
..... a bolondot bosszúságig öli meg,
az együgyüt pedig buzgóság veszti el.
   Ha Megrontasz Engem,
nincs, ki kimentsen engem !
Ne feledd !
Parázsnak szikrái,
felfelé szállnak a mennyben:
Azért Én a 
*Mindenhatóra Bíznám Ügyemet,
az én Igaz Élő Istenemre !
Írása neki is van, Istennek ,
mely *Szent* és *Sérthetetlen!
Az Én *Írásos Művemet,
.... Én is *Szentté és Sérthetetlenné Teszem,
     *Pecsétemmel!


   ÍRTAM: 2012. év 01.08.


   ÍRTAM: 2012. év 01.08.
      NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG          HUNGARY
  SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ 
                                       

                                    

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése