2012. január 13., péntek

***** CSAK ÁLMOS VAGYOK ÉN ÍRTAM: 2012.01.07. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA



                                            
                                            




























  Szememből is látszik,                                                                       
hogy csak *Álmos Vagyok Én,
de nem beteg .
A valóság az még is mást pereg.
Éneklő seregeink együtt még másikkal,
kik mese hullámtól áradnak,
s kinyitják kaput kincses házainál.
Mire eljő az idejük,
meg is gyógyulok talán.
Hosszas az *Én Gyógyulásom Útja,
pedig testem a gyógyulást akarja.
Oly sokszor sírdogál bennem,
a testemnek külön-külön egyenként,
belső részei,
s könnyezni is fognak még azok ,
nagyon sokáig.
Egészséges sohasem leszek már?
Ha *Álmos Vagyok Én,
mély álomba borulok én:
Mért nem alszom el *Örökre Én?
...Ha nincs bizakodó remény?
Forrás kapuja felé haladok én,
gyógyító vízhez vezető lépcső felé,
víznek kapuja elé.
Örömöm messze hallatszik majd,
hogy megérinthetem,
víznek tisztaságát naponként.
*Csak Álmos Vagyok Én*,
még is álmodom én ?
Ó, bár csak igaz lenne,
hogy meggyógyulok én !
A Mindenemet adom neked Istenem,
csak gyógyíts meg engemet !
Amikor hallgatok,
akkor van nálam a legeslegnagyobb baj.
Amikor tombolok mint a vihar,
akkor a legkisebb a problémám.
Milyen kár?...  (1) igaz barát,
hogy te ezt még ezidáig ,
észre sem vetted !
Nyugtalanság, felbolydulás gyötör,
s szeli át ketté *Életem:
Hol is tart most az én ,
hamisnak tartó egészséges *Életem ?
  Ezüst karikákon,
fehér gyapjúból és bíborból való köteleken,
fehér márványból való oszlopokon,
tornázok én !
Vörös márványból,
gyöngyökből való padozaton táncolok én!
Aranypoharakból iszom én,
hiszen szomjas is vagyok én:
*Királyi Borból nem kérek,
felséges krémes tortából sem ehetek,
de aranypohárból már ihatok !
Fejedelmeknek,
 szépségemet megmutatom,
hogy milyen *Szép Arcú Vagyok:
Jog és törvénytudó elé,
ez nem tartozik,
hiszen nem vétkeztem ellene.
*Szép alakkal,szép ábrázattal,
tetszek is talán,
de szép ábrázatomat,
könnycseppek vízben úsztatják.
Könnycseppek, vízcseppek,
úgy elálmosítanak,
s alszom is én,
mert nagyon álmos vagyok én .
Szépítőszert iszogatom én,
hátha egyszer *Örökre Elalszom én !
Pedig mindent amit kívánok,
megkapom én,
csak egyetlen egyet nem,
hogy *Boldog Legyek Én !
Ha kíván engem a király,
eltaszítom én,
nem szeretem én mert,
 hogy senkit sem szeretek én.
Hálótárs őrzőjének,
 kezei alatt szeretkezni,tudom: 
 Igazi Boldogság Az !
De ha gyűlnek Neki a szüzek,
kiket nagy méltóságra emel,
feljebb helyezteti széküket,
mert , hogy alvó testtel,
mit is kezdhetne?
Számára jelentéktelenekkel , 
igazi áttörést nem érne el .
Értéktelen ember vagyok én,
ki semmihez sem ért:
  Mondja rólam a *király !
   S mondom én a királynak:
 Ó, Te Király! Király Uram !
Nem is ismersz te talán :
Hidd el! ...  Én csak tudom !
Hidd nekem igazmondó vagyok!
Sajnállak, de azt nagyon !
Éber vagyok!
Álmosan is tudom,
hogy körülöttem hömpölygő,
 lebegő lelkek,
megrontanak engem ,
átváltoztatnak engem:
  Hoppá !
hamupipőke volnék?
Hmmm!
Csodálkoznék!
Mert régóta egy fehér lóra várok én,
lovag nélkül:
 Mert én vágtatnék *Fehér Lóval,
  Lovagomnak Tágas Udvarára !
Életemnek legeslegboldogabb, és eltitkolt,
...*Szeretkezési Napjára!



                        ÍRTAM: 2012.01.07.

      NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                       HUNGARY

          SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ




   

 


1 megjegyzés:

  1. *****/EZT A VERSEMET GOOGLÉBA NEM ENGEDÉLYEZEM KIRAKNI !
    .... A GOOGLÉBÓL LETÍLTOM !
    ENGEDÁLYEM NÉLKÜL NEM RAKHATJÁK GOOGLÉBA !
    BEJEGYEZVE 2012.01.13.-ÁN.
    ***** SHARLOTTE ( INCI - FINCI )
    NYÍREGYHÁZA - MÁROKPAPI

    VálaszTörlés