2013. október 3., csütörtök

*****/ SZERENCSECSILLAG ÍRTAM: 2013.09.01. NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG - HUNGARY SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ

















                                            

A súlyos csapást látva,
vágyom egy társra:
Szabadon veled szállni ...
Fiatalos szívemet, 
fiatalos szememet,
még *Szerencsecsillag érheti.
__ Elgondolkodtató az életem :
Boldogságom útjában aki áll,
s irányítja lépteim:
.... a könyvem majd bölcsebbé teheti....
Üzenetet küldök neki föl a Mennybe,
a Földre is ha kell ,
táplálva s dédelgetve ,
mint saját testemet .
Mindentudó zsarnoka ....
... szenvedés okozója :
Szépségem mint virágoké s gyümölcsé.
De akit szeretek, mint rejtek szél,
mint patakok, száraz vidéken,
mint nagy kőszál árnyéka
a szomjazó Földön,
fizikai sebet ejt szívemben,
mint hatalmas tőrszúrás.
*Szerencsecsillagom hol vagy hát ?
... Mért hagytál magamra ?
Nyugvó folyónak vízében,
meglátott tükörképem mellett,
ott ragyogsz te nékem .
Külsőm miatt nem szégyenkezem,
nem engedem ,
hogy a körülöttem lévő világ,
a saját önformájába préseljen.
*Szerencsecsillagom segített nékem !
Csillogó szőke haj,
hullámos, göndör , selymesen fénylő:
Ékesíted orcámat ,
ha gyönyörű szemed rám tekint .
Szemem attól könnybe lábad,
s megremeg !
___ S hol is tartottunk? ...
.......... Azt nem tudom már !
Ahogyan most sem tudom már!
szemem néma küldöncével üzenem,
hogy *Szeretlek még !
Gombafelhő, sötét felhő,
nem irányíthatja lépteim.
*Szerencsecsillagom,
 kincset gyűjt a jövőmre ,
s leperegnek apró hibáim:
az én barátaim társasága építő,
s élénk szívverésű.
A félelem börtönéből *Szerencsecsillagom ,
szebbé teszi életem .
Mosolygásom gyümölcsöztető,
mint virágtól roskadozó termő gyümölcsfa.
Forrásművem a könyvem lesz majd,
melynek alkotója és szerzője,
egy *elfordult szép gyönyörű nő ....
Az ékszer az,
mit észrevehetsz rajtam ....
Szép arcomnak ,
észrevennéd legrosszabbik oldalát.
Szenvedélyemmel elvarázsollak én,
mert még mindig,
    *Szeretlek nagyon én !

                                           

                        írtam : 2013.09.01.

                                    SHARLOTTE   SAROLTA                                          MOLNÁR   KÖLTŐ
       NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                   HUNGARY

                                             
             













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése