2013. október 1., kedd

*****/ ALÉLOK ÉS ÁJULOK ÉN EMLÉKEZÉS 2009.03.28.-2010.03.21.- re ÍRTAM: 2013.03.20. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG - HUNGARY
























Testem a naptól tűző meleg,                                                 
mintha lázam lenne.                                                            Alélok és ájulok,                                                                      legyengült szívemmel.                                                          
Eloltat, s kioltat,
mint mécsest a fuvallat, 
melynek fénye csak egyedül,
nekem verődik vissza.
Ha ébresztőt kakukkol az óra,
mért fújtad le? ... ha már láttad ,
vagy érezted, hogy virágok helyett,
angyaltól pofon érkezett.
Örömöm nincs a tavaszban,
sem üdeségében, 
sem kivirágzásában,
.... a  nyár meleg napsütésében,
az ősz csípős levegőjében,
tarka színpompájában,
s a téli hóesés szépségében.
Forró hamu a lábam alatt,
szikrázó tűzijáték:
Szunnyadó, mint örök alvó ember .
Tűz gyűrűket, láncot alkotó.
Hőgócok és forró tűz,
robbanásszerű kitörések,
mely behint mint portfelhő.
Havat, jeget és vizet szomjazik,
s elmos mint vihar a völgyeket .
Feltébúly megsebesít, mint vadállat .
Fejem fáj és lázas, 
rosszul az állapot .
Orromból megállíthatatlan vér folyik,
mely megfal, 
s tapadó mint pióca,
s halálra kínozza.
Ugrándoznak a hizlalt nyulak, 
s széttapossák a rosszat.
Bár csak mint cukor egy csésze kávét,
megédesíthetné életem.
Törékeny bambusz a hasonlatom,
fáradtságot megháláló,
színes egzotikus varázsú .
Szerény mocsarakban, 
hegyormokon élő:
Milliónyi piciny magot , 
a szél hordja el, söpri el,
mint sivatag homokját.
Vak véletlennel csodákat ,  
aligha meglehetne magyarázni.
Elegáns manökenem a ruha ... 
.... lélegzetelállítóan gyönyörű !
Szűrt napfényben, 
csak magányra vágyom,
és zordon sós tavaknál,
iszapos mocsaraknál,
szeretek magasan keringeni .
Küzdelem folyik értem,
hogy megmentsenek engem:
Szétterített hajszálaim, 
vérfoltok áztatják,
de ragyogó színes szemeim,
rabul ejtik majd kedvesem.
Ha gyönyörű vagyok mint Telihold ,
tiszta mint fénylő Nap,
akkor már szerencsés is vagyok.
Szavam mint aranyalma , 
ezüst tányéron.
Tükörbe pillantva vannak ráncaim,
őszülő hajszálaim, 
csüngős testrészeim ,
de én így is elégedett,
és boldog vagyok !
... Csak betegségtől ne alélnék, 
s ne ájulnék !
...... Inkább egészséges volnék .
Értékes időm, friss életerőm,
már nem követne el hibákat !
Estélyi ruhámban testem ,
a legmagasabb szintű tökéletesség .
De jaj ! ...
.... Csak megfeledkeztem magamról,
hogy az a test, az nem egészség!
Képzeletbeli gondolat,
igényemnek kielégítő gépezete,
mely oktalanul szemem elé tárul .
Munkám ha igényli, 
mit is tehetnék én?
Előre tekintek én , 
hogy cselekedetemmel,
s valósággal szeressek én !
Akarni és élni !
Szerelmesnek lenni !


                     ÍRTAM:2013.02.20.- án
                            EMLÉKEZÉS       
                  2009.03.28.-2010.03.21.-re.



              AMIKOR KÓRHÁZI ORVOSOK                      KÉTSZER MENTETTÉK MEG AZ                                         ÉLETEMET ! 







                           

                                 
            











2 megjegyzés:

  1. ***** / KÖSZÖNET AZOKNAK A (MENTŐORVOSOKNAK ), MENTŐTISZTEKNEK AKIK MEGMENTETTÉK AZ ÉLETEMET ! TOVÁBBÁ AZOKNAK A KÓRHÁZI ORVOSOKNAK AKIK TOVÁBB KÜZDÖTTEK AZ ÉLETEMÉRT, AMIKOR A MENTŐ BESZÁLLÍTOTT A FEHÉRGYARMATI KÓRHÁZ SÜRGŐSSÉGI OSZTÁLYÁRA ! EMLÉKDÁTUM: ( 2009.03.21. - 2010.03.28. )

    VálaszTörlés