2013. október 15., kedd

*****/ HATALMAM REJTEKE ÍRTAM:2013.02.18. / NYÍREGYHÁZA SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ


























                                         











A VERS ÍRÓJA :
FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA
NYÍREGYHÁZA 
SHARLOTTE SAROLTA
MAGYARORSZÁG - HUNGARY
                                       


     Ragyogásom mint a Napé!
Sugarak támadnak belőlem,
s bennem van az én hatalmam rejteke.
Nyomaimban forró láz támad,
akkor is mikor látsz te engem
és megrendül a *Hegyem:
... s gátat tör a víznek árja,
melynek harsog hulláma,
s magasra emeli a karjait,
s elér az engem .
Lovammal megtaposom a tengert ,
s magas helyeimen jártat engem,
mert szeret is nagyon engem.
Fejedelmem napfényre hozza ítéletét,
s nem mulassza el haragjának hevét.
Gerjedezésem tűzével,
s magas lázammal,
harcba indulok vele én,
és segítek a népnek ajkát tisztává változtatni.
Hatalmam rejtekét megismertetni akarom én!...
   Hiszen harcias vagyok én !
Ha erőtlenné válok én, 
akkor is fellángolok én,
mert az erős *Nagy Ő,
megtartani akar még!
Örömmel hallgat az ő szerelmében,
s éneklésével örvend nékem.
Híressé és nevezetessé teszem a népemet ,
s kiszabadítom fogságából,
a ti szemetek előtt.
Hegyemre engedlek benneteket,
hogy építsetek házakat,
s gyönyörködjek én bennetek!
Harmatot lehellek a földre,
s visszaadom annak bőséges termését.
Mindenkor veletek vagyok,
s veletek is maradok egyként!
Lelkem munkálkodik majd bennetek,
kik életben vannak még köztetek.
Legyetek nagyon bátrak!.....
..... s ne féljetek, 
hiszen itt vagyok és maradok veletek én .
Tiétek az ezüst , s az arany is .
Bár néha bántottalak titeket,
de most e naptól boldogok,
nagyon boldogok lehettek .
Felforgatom az országok királyi székét,
s elfogyasztom erejüket,
s az egész Föld vesztegel és nyugodt marad.
Ünnepi ruhába öltöztetlek titeket ,
s *Angyal áll majd előttetek,
hét kővel a kezében,
mely átpillantja az egész Földet .
Felemelem szemeimet,
s látom egy könyv repül felettem.
Tudni akarod mi van benne írva?
Részegítő pohárrá leszel tőle.
Megvesz minden lovat rettegéssel ,
a lovagját pedig őrültséggel.
Az én erősségem idézi ezt elő majd nálad.
Hatalmam rejteke,
ebben a könyvben is rejlik....
Tüzes serpenyő a fák között,
s megemészt téged,
mert szőrös ruhába öltözöl,
s ha hazudsz,
ezért te megfizetsz !
Tudod mik ezek az ütések a kezemen?
.... Fegyverem serkenj fel,
hogy ellene fordítsam a kezem !
Világosság sötétülj el ,
ti ragyogó testek, zsugorodjatok össze!
Csapásom megcsapkod úgy,
hogy szemeid is megszenved gödreiben ,
nyelved pedig megmered a szádban !



írtam:2013.02.18.

         SHARLOTTE SAROLTA KÖLTŐ
    NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG
                           HUNGARY 

                          
                                   

                                     







           
                                               
        

             








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése