2011. július 8., péntek

*****/ SZÉLMALOMHARC ***** ÍRTAM: 2011.07.06. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA



































Szélmalomharc vágtat át,                                                         
egész testemen,                                                                     hogy egy kihűlt szeretet,                                                    
összeráncolódott lelkemben.
Marcangolni vágyódik újra meg újra ,
végeláthatatlan sorozat,
ismétlődik újra:
Fájdalmat meg ki bírja ?
gyere már te kígyó!
 Kapd el társadat !
Segíts nekem és szeress nagyon,
ha csak egyetlen percre is:
Szenvedésem egyetlen perce is
nagyon sok az nekem!
Kíméletes bánásmód,
megnyerő lenne nekem!
Istenem! ... Mit is tegyek ?
Mért bánt Ő engemet,
 ki rettegésbe tart engemet?
Szörnyetegnek keringő szelleme,
 hol láthat engem meg ?
Szárazföldön üldöző *Csodalény,
csobogó vízben felbukkant,
váratlan szétfoszlott remény,
Mond? Miért éljek én?
... Pedig tudom, hogy van kiért !
Félelmem szétbomlott görcse ,
biztonságban emelt engem,
s csapja nekem a szelet,
s Ő kell nekem, nem te !
Végre szabad lettem,
s szabad lehetek !
Ó Istenem ! 
Köszönöm is ezt neked !
Vigyázz rám kérlek,
ne bántsák lelkemet,
testemet ne érje több vágási felület !
Ha boldogságom megadatik,
olyan legyen,
ki *Aranyat Ér!
Védőfalam legyen,
hogy ki bántani merne,
el nem érjen!
A sok fájdalom  után,
megérdemlem az életet,
a boldog életet !
  Szeretlek én tégedet!
veled lenni idegen,
olyan jó, hogy vagy nekem!
Ki rágócsápjait emelgeti ellenem,
csapd le neki,
hogy ne legyen !
*Szélmalomharc ,
az életem ne legyen !
Védj meg engem idegen!
Köszönöm én neked, s figyelek !
Követlek én tégedet amíg csak lehet:
Várok rád te idegen ,
ne szaladj hát tőlem el !
*Szeretlek téged idebenn !
Ha hívlak csöndes éjszakán,
mikor a Holdfény elpihen a tájon:
Elér majd sóhajom,
álmok szárnyán hozzád .
Ha hívlak kérő szóval téged,
meghallod e ?
Hogy olyan sokszor imádkozom érted,
mert szeretlek én téged!



                                                ÍRTAM: 2011.07.06.
  

       NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                                      HUNGARY
        SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése