2011. július 7., csütörtök

***** REFLEKTORFÉNYBEN ***** ÍRTAM: 2011.07.02. SHARLOTTE SAROLTA MOLNÁR KÖLTŐ Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI MAGYARORSZÁG - HUNGARY FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA ( 18 éven felülieknek ! )
























Fáradtságom ajándékba adom,                                                             az esti árnynak:                                                                             
Színeimet visszaadom a szivárványnak,
hogy megnyugodjak én,
mint nyári verőfény.
Ünnepelt napomon ne keressetek,
  leszek sehol,
s mégis mindig és mindenben,
ott láttok valahol .
Benne leszek a Fényben .
Benne vagyok az Éjben.
Ott leszek mindig,
a Holdban a Napsütésben.
Fényem az én *Reflektorfényem .
Ünnepelt vagyok,
ezt a szívem is megérzi,
mely a rettegés fokát is eléri .
Boldogságom elrabolja tőlem,
s azt vissza se adja nékem .
A szomorúság fátylával betakar engem,
szemembe könnycseppet hagyott nekem.
Bennem van így,
ahogyan most élek,
szabadulnom s feladnom kéne .
Lelkem az szabadon szól odaát,
a túlsó parton át ,
valaki másra vár !
Ott , hol a *Hegyen:
fenn a *Hegyen!
Szeretetotthon az nekem,
hol bánatos szívemet melengethetem:
Reflektorfény az  életem:
Fényben úszom szüntelen,
s beragyog az engemet,
mint sötét *Eget a Hold a Csillagok .
Megtalálsz te engem, ki szeretsz,
ha hiányzom majd neked, 
s nem feledsz .
Most , hogy írok, tollat forgatok,
mert *Költő Vagyok.


Azért mert szomorú vagyok,                                          
művemet nem hanyagolhatom,
folytatni akarom !
Ünnepelt vagyok, 
*Reflektorfényben vagyok,
mégis feketében, gyászos érzéssel.
Egyedül nem vagyok,
mert valaki a szívemben ott ragyog,
ki átsegít engem a gondolaton .
S ha majd a Hold fénye felragyog,
a nagy Ő majd siet hozzám nagyon !
S én boldog  leszek vele nagyon!
 ... A rosszat meg feledni akarom .
Letörli orcámról végleg a könnyet,
a Holdnak mosolyával betakar engem.
Valami történik ...
amire úgy vártam már nagyon rég!
 Ó, Istenem !
Mennyire boldog vagyok én !
Kit örökre megadott nekem az ég!
A szerelem tüze úgy hullámzik testemen,
mint mikor láz éget betegségemben .
Üvegnejlon szexiruhám,
megmutatja mi rejlik alatta?
Mit szerető kedvességed,
simogatni akarja:
Nyugtalan lelkemet,
vigaszt nyújtó szavakkal,
éltető gondolatokkal,
leküzdött csüggedésem,
s hogy miként bánsz te velem ?
 S hogy mennyire szeretsz te engem ?
Példás viselkedésed elárulja nekem,
és észre sem veszem ,
hogy már éjfél közeleg!
Nagyon szeretlek tégedet !
Ha eltiportnak érzem magam,
itt vagy te nekem és fogod kezem:
Ha eláraszt az élet aggodalma,
s a testemet zaklatottság kínozza,
itt vagy te nekem,
s boldoggá teszel engem !
Gyönyörködöl bennem ,
mert annyira kívánsz te engem!
A bűnnek súlyosságát,
mért hordozzam én?
Mikor tökéletes vagyok én!
Szeretkezni akarok én!



ÍRTAM: 2011.07.02.
                                        


    NYÍREGYHÁZA - MAGYARORSZÁG                 HUNGARY               SHARLOTTE  SAROLTA  KÖLTŐ 

2 megjegyzés: