2019. március 20., szerda

***** / CSILLAGOK VISSZFÉNYEI Írtam:2019.03.19. Megtörtént eseményen alapuló ! SAROLTA SHARLOTTE MOLNÁR KÖLTŐ NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI Szabolcs - Szatmár - Bereg - Megye FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA MAGYARORSZÁG - HUNGARY






















                                          




Az égen a csillagok lobognak,
visszfényei örök napjaimnak.
szívemben is 
mint csillag az égen,
az én örök visszfényem égjen?
Csillagórám,
nekem ne mutassa meg azt,
hogy mikor van végem?
Amikor fény derült,
aluszékonyságomra,
és összeroskadt fáradtságomra,
azt hittem nem térek magamhoz !
A szörnyűség mért pont engem ért?
A gyáva gyilkos orvul támadott,
ezt a tragédiát feldolgozni, 
hogy fogom én?
Csak kérni tudom Istent,
hogy adjon erőt,
tragédia nélkül élni,
az *Élethez !
Intek vagy legyintek egyet,
és néma kell, hogy maradjak:
Gyalázatos dolog,
elvenni mások *Életét,
és majdhogy nem a 
halálba küldeni !
A * hegyemre nem siethetek,
hol nem segíthetnek,
mert nincs már segítőm !
Kétségbeesésem szomorúvá tesz,
hogy más elkövetett hibája végett,
szenvedek én !
lehetek én boldog ezután?
Hatalmas dolgot cselekedni,
felelőtlen viselkedéssel ,
precíz *Orvosoktól,
mellyel egyszer csak,
a száj tátva marad,
a fül megnémul,
a test megmered,
a szív pedig leáll,
és kész, mert nincs tovább !
Kérek egy táblát,
mely előtt állok,
s krétával nagy betűkkel írom föl azt,
amit erről gondolok,
hogy legyen miből tanulnia ,
a *Gyógyítóknak,
kiket *Orvosnak szólítanak !
Félelem szállott meg, ...
... s ezek után,
 merjek én bízni *Orvosokban?
Ki tudhatja,
mi várhat még reám ezután?
Bűnének bocsánatát,
... Istenre bízom!
De még meg gondolom !
Nem vagyok egyetlen !
... Kinek a jó illatozás,
majdnem , hogy lejárt !
Részegítő italt, sohasem ittam én,
s kávét sem iszom én:
Füsttel nem tömítem el tüdőmet,
mert nem dohányzom én !
meg fulladni nem akarok én !
Friss levegő tömegét,
beszívni akarom én ,
mely felüdít ,
és egészségessé tesz engemet .
Csillagok *Visszfényei is 
kialudni látszik.
Sírva potyogtatják,
gyönge szikrájukat, 
vigyázva arra,
hogy fényt ne bocsássanak ki,
nem akarják,
hogy *Csillagok Visszfényei,
utolsó napja legyen rajtam úrrá!
Csodálkozom azon,
szívemben forgatva,
hogy bírtam ki eddig,
hangos robajtól zúgó,
sziréna nélkül?
Mintha csak éles tőr haladna,
szívem minden egyes gondolata felé!
Ne tudd meg mit érzek én?
De ezért még bosszút állhatok én !


                                                ÍRTAM:2019.03.19. 

       SAROLTA  SHARLOTTE  KÖLTŐ 
   NYÍREGYHÁZA - ROHOD - MÁROKPAPI











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése